Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 428969)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bešlić, Stjepan Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bešlić, Stjepan

Komarac, Tanja

hrvatski

Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj

Muzeji su u društvu prepoznati kao institucije koje služe edukaciji, kulturnom uzdizanju te zaštiti i prezentaciji predmeta i tema koji su od nacionalne i kulturne važnosti. Međutim, u području kulture i umjetnosti postoji bojazan da mladi ne prepoznaju važnost muzeja te da im posjeta muzejima nije privlačna aktivnost za provođenje slobodnog vremena. Stoga je cilj istraživanja bio otkriti percepcije mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj s obzirom na nedostatak takvih istraživanja. Nadalje, nastojalo se istražiti na koji način mladi opisuju muzeje i osobe koje posjećuju muzeje, koja je uloga muzeja u društvu, što se može pronaći u muzejima, te su prikupljeni prijedlozi za prilagodbu ponude muzeja u svrhu poboljšanja iskustva posjete muzeju. Osim toga, cilj je bio prikupiti podatke o učestalosti posjeta i iskustvima prilikom posjeta muzeju. U radu je korištena kvantitativna metodologija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 110 ispitanika (studenata) različitih demografskih, socijalnih i ekonomskih obilježja. Istraživanjem je otkriveno da mladi u Republici Hrvatskoj imaju pozitivnu percepciju o muzejima. Osim toga, prikupljeni su prijedlozi ispitanika o tome što muzeji mogu učiniti kako bi postali privlačniji mladima, a oni se najviše odnose na interaktivnost i više zanimljivog sadržaja. Mladi u Hrvatskoj predstavljaju potencijalni tržišni segment na kojeg bi se muzeji trebali fokusirati, s obzirom na pozitivnu percepciju mladih o muzejima i na postojanje interesa mladih za muzeje. Najvažnija ograničenja u provedenom istraživanju vezana su uz vrstu i veličinu uzorka.

muzeji ; percepcija ; mladi ; kultura i umjetnost

nije evidentirano

engleski

Young peoples' perceptions of museums in Republic of Croatia

nije evidentirano

museums ; perception ; young adults ; culture and art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

18.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija