Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primarno obrazovanje učitelja za interkulturalno djelovanje u kulturi škole (CROSBI ID 680891)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Tokić, Ružica Primarno obrazovanje učitelja za interkulturalno djelovanje u kulturi škole // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem (Knjižica sažetaka). Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Tokić, Ružica

hrvatski

Primarno obrazovanje učitelja za interkulturalno djelovanje u kulturi škole

U današnjem globalnom društvu interkulturalni odgoj i obrazovanje može riješiti mnoge probleme suživota među različitim skupinama, a to područjeujedno i pedagogijski izazov. Budućnost pojedinca i društva u globalnom svijetu ogledaju se u ustroju i kvaliteti današnje škole, sustavu odgoja i obrazovanja te izobrazbe učitelja. Globalizacijski procesi i internacionalizacija obrazovanja implicira novusliku škole kao i učitelja u njoj što neposredno utječe na primarno obrazovanje učitelja. Škola kao socijalna zajednica uvažava različitost kao vrijednost, a interkulturalizam se potiče odgojem i obrazovanjem. Promjene društva u današnjem suvremenom, promjenjivom i globalnom svijetu utječu na promjene u školi, odnose se na promjenu pozicije i uloge učitelja, a posjedovanje traženih kompetencija se podrazumijeva. Cilj je interkulturalnogaobrazovanja omogućiti stjecanje znanja, vještina i sposobnosti potrebnih za djelovanje i život u multikulturalnom društvu te raditi na razvijanju interkulturalne osjetljivosti i kompetencija. Naglasak je na stjecanju znanja o različitim kulturama i konstruiranju nove razine znanja koja će razviti interkulturalnu odgojnu (školsku) zajednicu. Sveobuhvatno uključivanje interkulturalnogaobrazovanja kroz cijeli školski kurikulum implicira odgovornost svih, a od učitelja se očekuje najviše jer je njihov najveći dio rada neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu. Interkulturalna kompetencija učitelja odnosi se na sposobnost ostvarivanje interakcije koja potiče uzajamno učenje s kulturalno drukčijim učenicima. Učitelji stilom rada i osobnošću kreiraju više ili manje interkulturalno ozračje u kulturi razreda/škole. Rad analizira implementiranost sadržaja o interkulturalizmu u sveučilišne programe učiteljskog studija i pojedine dokumente zakonske legislative. Pretpostavka uspješne realizacije interkulturalnogaodgoja i obrazovanja jest obrazovanje učitelja, a uključuje inicijalno obrazovanje, profesionalni razvoj (usavršavanje) odnosno cjeloživotno obrazovanje.

učitelj, interkulturalne kompetencije, kultura škole

nije evidentirano

engleski

Primary teacher education for intercultural activity in school culture

nije evidentirano

teacher, intercultural competences, school culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem (Knjižica sažetaka)

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju"

predavanje

21.09.2017-23.09.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice