Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS (CROSBI ID 680886)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Buljubašić, Iva ; Kotrla, Diana MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ. Osijek, 2018. str. 738-747

Podaci o odgovornosti

Buljubašić, Iva ; Kotrla, Diana

engleski

MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS

Marketing kao važan sastavni dio gotovo svih današnjih profitnih ili neprofitnih organizacija, poduzeća, korporacija, tvrtki i institucija zauzima vrlo važno mjesto u svim poslovima spomenutih poslovnih subjekata. Cilj ovog rada je utvrditi zašto je marketing važan kao faktor poslovnog uspjeha i kako ga primjenjuju kulturne institucije. Naglasak u ovom radu nedvojbeno je na marketingu u kulturi: promicanje kulturnih institucija, ciljevi marketinške komunikacije i marketing aktivnosti u kulturi i umjetnosti teosobitosti marketinga u kulturi. Također, određeni dio ovoga rada uključuje, koju ulogu kulturne institucije igraju u društvu. Rad se zaključuje temom internet marketinga (upotreba društvenih medija u kulturnim ustanovama) i ankete čiji su podaci i znanja prikupljeni dubokim intervjuom provedenim među kulturnim institucijama (muzejima, kazalištima i knjižnicama) smještenih u istočnom dijelu Republike Hrvatske, u Požeško-slavonskoj županiji (u glavnom gradu županije, Požegi) i Osječko-baranjskoj županiji (u glavnom gradu županije, Osijeku). Cilj istraživanja je utvrditi koriste li kulturne institucije i kako koriste marketinške metode te utječe li korištenje spomenutih metodana povećanje broja posjetitelja. Svrha rada je proučiti i istražiti kako pojedine kulturne institucije primjenjuju marketinške metode u svome poslovanju i u kojoj su mjeri uspješne. Također, provođenjem dubokih intervjua s predstavnicima kulturnih institucija, istraživanjem u ovom radu pokušava se utvrditi koliko marketing utječe na uspješnost poslovanja kulturnih institucija.

marketing communication, marketing in culture, cultural institutions, advertising, culture.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

738-747.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj

predavanje

24.05.2018-26.05.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice