Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin (CROSBI ID 428906)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pavečić, Mario Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin / Milašinović, Boris (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2019

Podaci o odgovornosti

Pavečić, Mario

Milašinović, Boris

hrvatski

Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin

U ovom radu obrađena je implementacija igre Brojke i slova u operacijskom sustavu Android kao jednostavna Android aplikacija. Prikazana je izrada Android aplikacije u MVP arhitekturi uz korištenje pomoćnih programskih biblioteka, Dagger2 i RxJava. Za potrebu implementacije igre Brojke i slova bilo je potrebno ostvariti komunikaciju između uređaja što je ostvareno uz pomoć Firebase platforme i produkata koje ona nudi. Obrađena je interakcija sa Firebase platformom i donesen zaključak o potrebi pozadinske aplikacije uz upotrebu Firebase Realtime Database. Prikazan je kod potreban za interakciju sa Firebase Realtime Database alatom te su obrađene tri vrste pratitelja promjena za interakciju sa istim.

Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Brojke i slova ; Android ; Multiplayer ; arhitektura ; MVP

nije evidentirano

engleski

Developing Letters and Numbers game using Kotlin programming language

nije evidentirano

Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Letters and Numbers ; Android ; Multiplayer ; architecture ; MVP

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

03.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo