Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin (CROSBI ID 428906)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pavečić, Mario
Milašinović, Boris
hrvatski
Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin
U ovom radu obrađena je implementacija igre Brojke i slova u operacijskom sustavu Android kao jednostavna Android aplikacija. Prikazana je izrada Android aplikacije u MVP arhitekturi uz korištenje pomoćnih programskih biblioteka, Dagger2 i RxJava. Za potrebu implementacije igre Brojke i slova bilo je potrebno ostvariti komunikaciju između uređaja što je ostvareno uz pomoć Firebase platforme i produkata koje ona nudi. Obrađena je interakcija sa Firebase platformom i donesen zaključak o potrebi pozadinske aplikacije uz upotrebu Firebase Realtime Database. Prikazan je kod potreban za interakciju sa Firebase Realtime Database alatom te su obrađene tri vrste pratitelja promjena za interakciju sa istim.
Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Brojke i slova ; Android ; Multiplayer ; arhitektura ; MVP
nije evidentirano
engleski
Developing Letters and Numbers game using Kotlin programming language
nije evidentirano
Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Letters and Numbers ; Android ; Multiplayer ; architecture ; MVP
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb