Inteligentni računalni agent za Tetris (CROSBI ID 428902)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Komljenović, Filip
Milašinović, Boris
Brčić, Mario
hrvatski
Inteligentni računalni agent za Tetris
Cilj ovog rada je napraviti računalnog agenta koji će inteligentno igrati igru Tetris. U radu su opisane informacije koje su potrebne agentu da bi on mogao učiti igrati. Također, opisan je korišteni algoritam za treniranje agenta, ali i drugi algoritmi koji se mogu iskoristiti i ostvarivati prilično dobre rezultate. Nakon provedenog učenja agenta, opisan je dobiveni rezultat i evaluacija najboljih agenata, čime je prikazano uspješno rješavanje početnog problema rada.
Tetris ; umjetna inteligencija ; optimizacija ; cross-entropy ; CMAES
nije evidentirano
engleski
Intelligent agent for Tetris
nije evidentirano
Tetris ; artificial intelligence ; optimization ; cross-entropy ; CMAES
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb