Upotreba simulatora za razvoj algoritma za praćenje životinja (CROSBI ID 428877)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Nikolić, Marko
Ljubić, Sandi
Brščić, Dražen
hrvatski
Upotreba simulatora za razvoj algoritma za praćenje životinja
U ovom završnom radu detaljno je opisana izrada simulacije dubinskog senzora u razvojnom okruženju Unity3D. Objašnjeno je kako se programski, iz generirane scene zamišljenog prostora, dobivaju dubinske slike pomoću koncepta svjetlosnih zraka (engl. ray casts). Implementirano rješenje omogućava korisniku jednostavno postavljanje vlastite scene unutar korisničkog sučelja Unity3D-a, te izradu vlastite serije dubinskih slika. Za izradu svih skripata korišten je programski jezik C#.
Senzor ; Unity3D ; C# ; Dubinska slika
nije evidentirano
engleski
Use of simulator for the development of an animal tracking algorithm
nije evidentirano
Sensor ; Unity3D ; C# ; Depth image
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
31.05.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka