Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje razvoja socijalnih vještina djece s poremećajem iz spektra autizma (CROSBI ID 269059)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Sunko, Esmeralda ; Prgomet, Ena ; Visković, Ivana Poticanje razvoja socijalnih vještina djece s poremećajem iz spektra autizma // Učenje i nastava, 5 (2019), 1; 141-162

Podaci o odgovornosti

Sunko, Esmeralda ; Prgomet, Ena ; Visković, Ivana

hrvatski

Poticanje razvoja socijalnih vještina djece s poremećajem iz spektra autizma

U radu su analizirana istraživanja socijalno pedagoških intervencija usmjerenih prema djeci s poremećajima iz spektra autizma /PSA u kontekstu odgojne skupine djece rane i predškolske dobi. Temeljem studije slučaja, kroz emancipacijsko akcijsko istraživanje, timskim radom stručnjaka različitih profila, kreirani su odgovori na izazove specifičnih oblika socijalnog funkcioniranja odgojne skupine u koju je uključeno dijete s PSA. Sustavno praćenje, analiziranje, grupno planiranje, provedba i vrednovanje socijalnih interakcija omogućilo je razumijevanje i primjenu novih spoznaja o načinima komunikacije djeteta s PSA i pozitivne socijalne interakcije cijele skupine. Ishodi upućuju na potrebu kombiniranja različitih pristupa osmišljenih prema individualnim sposobnostima djece s PSA i konteksta odgojne skupine uz istodobno stručno usavršavanje praktičara u primjeni augementativne i alternativne tehnologije. Vrijednost provedenog istraživanja prepoznata je u razvoju kompetencija svih sudionika istraživanja. Anlizirana polazišta poslužila su za redefiniranje postojećih i razvoj novih pristupa u kojima su sva djeca zastupljena kao aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa.

augmentativna i alternativna tehnologija ; inkluzija ; kurikulum ; odgajatelj ; poremećaj iz spektra autizma /PSA

nije evidentirano

engleski

Encouraging the Development of Social Skills of Childrean with Autism Spectrum Disorder

nije evidentirano

augmentative and alternative technology ; inclusion ; curriculum ; educator ; autism spectrum disorders / ASD

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2019.

141-162

objavljeno

2466-2801

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija