Rano otkrivanje i pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja (CROSBI ID 428851)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Lončar, Martina
Previšić, Vlatko
hrvatski
Rano otkrivanje i pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja
Svakim danom u dnevnom tisku i elektroničkim medijima susrećemo se s problemom nasilja među djecom, te njegovom stalnom povećavanju. Definiranje nasilja je bitno zbog ostalih koraka koji će se organizirati u radu s nasilnom djecom. U radu je obrađena teorijska interpretacija nasilja, oblici vršnjačkog zlostavljanja i njegove posljedice. Prikazane su teorije agresivnosti, čimbenici koji utječu na njenu pojavu i njene manifestacije. Izdvojeni su uzroci, oblici i posljedice nasilnog ponašanja vezanih za vršnjake, školu i obitelj. Analizirana je prevencija nasilja u školi i uloga obitelji u prevenciji nasilja. Također se ispitao pedagoški tretman nasilja u školi, metode rada i ulogu stručnih suradnika u suzbijanju nasilja. Napravljen je presjek stanja u školama u Splitsko-dalmatinskoj županiji i prikazani su rezultati istraživanja. Na kraju su iznijeti prijedlozi vezani za pedagoški rad na identifikaciji, prevenciji i tretmanu nasilja u školi, prije svega za učenike, nastavnike i roditelje.
Nasilje, vršnjačko zlostavljanje, agresija, identifikacija, pedagoški tretman, nastavnik, odgoj, obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Early detection and pedagogical treatment of children of violent behavior
nije evidentirano
Violence, bullying, aggression, identification, pedagogical tretment, teacher, pedagogue, education, upbringing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
184
15.05.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb