Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda (CROSBI ID 680776)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Bolanča , Stanislav Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda // Blaž Baromić ... (Zbornik sažetaka) / Mikota, Miroslav (ur.). 2019

Podaci o odgovornosti

Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Bolanča , Stanislav

hrvatski

Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda

Uloga grafičkog dizajnera se promijenila u ovom stoljeću, održivi dizajn je postao premisa zajedno sa estetskim kvalitetama ili funkcionalnošću proizvoda. Tradicionalni dizajneri svoju su kreativnost vezali uz tehničke postavke dizajna kao slike, tipografiju i grafičke materijale. Novi dizajn uz tehničke postavke dizajna bavi se dizajniranjem branda i komunikacijskom strategijom. Takvim načinom dizajniranja uz zanimljivi dizajn žele se poslati poruke koje bi mogla dovesti do pozitivnih promjena u društvu. Poruke imaju za cilj zainteresirati i uvjeriti klijente i društvo da se preusmjere na održive grafičke proizvode. Važnost takvog pristupa dizajnu grafičkog proizvoda evidentna je , jer se grafička tehnologija u proizvodnji proizvoda najviše koristi prirodnim resursima, koji mogu biti obnovljivim kao celuloza i neobnovljivi kao naftni derivati. Ovaj rad dati će teorijski pregled načina dizajniranja brenda i komunikacijskih strategija, sa naglaskom na poticanje klijenata i društva na održivo ponašanje. Promjena naučenih obrazaca ponašanja uvelike može doprinijeti povećanju održivosti društva u cjelini.

grafički dizajner, održivost, brand, komunikacijska strategija

nije evidentirano

engleski

The role of graphic designer in sustainable design of graphic products

nije evidentirano

graphic designer, sustainability, brand, communication strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019

Mikota, Miroslav

Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu

1848-6142

Podaci o skupu

23. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

11.09.2019-14.09.2019

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija