Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UZROCI (PRE)OPTEREĆENOSTI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA U NASTAVI (CROSBI ID 680764)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra UZROCI (PRE)OPTEREĆENOSTI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA U NASTAVI // Znanstveno–stručni skup „Modeli organizacije i realizacije studentskih stručnih praksi i njihova primjenjivost u visokom obrazovanju" Split, Hrvatska, 30.08.2019-31.08.2019

Podaci o odgovornosti

Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra

hrvatski

UZROCI (PRE)OPTEREĆENOSTI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA U NASTAVI

Problem (pre) opterećenosti učenika je aktualan s aspekta svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu (učenika, roditelja i nastavnika). Zbog toga će se u ovom radu pokušati istražiti glavni čimbenici (pre)opterećenosti učenika u nastavi, koristeći pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke spoznaje. Glavni su zadatci rada istražiti, utvrditi i kritički analizirati rezultate kako bi se utvrdilo koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika te koliko organizacija školskog rada, ili neki novo utvrđeni čimbenik utječe na povećanje opterećenosti učenika. Također će se djelomično ispitati moguće posljedice (pre)opterećenost učenika kao što su formalizam u obrazovanju (nedostatak funkcionalnog znanja), strah (ugrožavanje socijalnog statusa, neugodno iskustvo i sl.), izostajanje s nastave zbog nemogućnosti da se odgovori školskim obvezama, konfliktne situacije u školi i slab uspjeh u učenju i ponašanju. Cilj ovoga rada bio je istražiti, kritički analizirati, utvrditi i interpretirati koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika, zahtjevima i ambicijama roditelja, te koliko organizacija školskog rada utječe na povećanje opterećenosti učenika. Na osnovi analize rezultata istraživanja ponudit će se konkretne smjernice koje će omogućiti (djelomično) rasterećenje učenika a time i smanjenje negativnih (odgojno-obrazovnih) posljedica kod srednjoškolskih učenika.

Učenik, nastavnik, školski kurikulum, (pre)opterećenost

nije evidentirano

engleski

CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT'S OVERWORK

nije evidentirano

Student, teacher, school curriculum, (over)burdening.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Znanstveno–stručni skup „Modeli organizacije i realizacije studentskih stručnih praksi i njihova primjenjivost u visokom obrazovanju"

predavanje

30.08.2019-31.08.2019

Split, Hrvatska

Povezanost rada





nije evidentirano