Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE (CROSBI ID 269033)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Daić, Vjekoslav ; Felger, Branimir ; Lesinger, Gordana PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE // Lingua Montenegrina, XI (2018), 2; 15-29

Podaci o odgovornosti

Daić, Vjekoslav ; Felger, Branimir ; Lesinger, Gordana

engleski

PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE

Predsjednički izbori u Francuskoj 2017. godine drugačiji su od prethodnih izbora u toj zemlji, a u radu se analizira dio komunikacijske strategije kandidatkinje Marine Le Pen. U prvom dijelu rad će dati kratak pregled politika koje je Marine Le Pen zastupala na izborima u Francuskoj, kratke biografske elemente, kao i ključne činjenice o njezinoj političkoj stranci. Analizirat će se i komunikacijske poruke u video spotovima kao i kratki filmovi koji odašilju ključne poruke, ocrtavaju srž politike. Nadalje, analizirat će se i sadržaji slika, odnosno, video sadržaj koji upotpunjuje dojam onoga o čemu Le Pen govori kroz predizbornu kampanju. Slike, njihova simbolika i poruke koje šalju zajedno s tekstom imaju izraženiji persuazivni utjecaj, a semiotičkom analizom raščlanjene su slike koje dominiraju spotom. Spotovi su transkribirani te je kritičkom analizom diskursa objašnjen politički kontekst, a nadalje su analizirane stilske figure te metafore u političkom govoru kao i analiza osobnih zamjenica korištenih u govoru. Semiotička analiza slika dat će eksplanaciju prenesnog značenja pojedinih kadrova upotrebljenih u videozapisu.

elections, communication strategy, images, symbolism, messages, semiotics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XI (2)

2018.

15-29

objavljeno

1800-7007

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti