Definicija čovjeka u poslovnom svijetu (CROSBI ID 64825)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jalšenjak, Borna
hrvatski
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu
Jedna od osnovnih značajki poslovnog svijeta, barem u svakodnevnom shvaćanju, jest da u poslovanju nema mjesta milosrđu niti bilo kakvim drugim značajkama koje bi možda bile u suprotnosti sa čistim racionalnim postupanjem u svrhu postizanja osobnih ciljeva. U radu autor prvo istražuje takvo shvaćanje poslovne prakse i poslovnog čovjeka, te zatim, oslanjajući se na rad teoretičara motivacija Fredericka Herzberga i kroz primjere iz poslovnog svijeta, iznosi prednosti donekle drugačijeg razumijevanja poslovnog čovjeka. To je važno zbog toga što se pravila i prakse postavljaju u skladu s time kako se razumiju djelatnici. Odmicanje od čisto racionalnoga shvaćanja čovjeka i uključivanje dimenzije milosrđa u kontekstu poslovanja donosi dobrobiti kako za društvo, tako i za same djelatnike.
altruizam, Frederic Herzberg, milosrđe, poslovanje, racionalnost, razumijevanje čovjeka, vlastiti interes
nije evidentirano
engleski
Definition of man in the business world
nije evidentirano
altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-54.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe?
Koprek, Ivan
Zagreb: Munus
2016.
978-953-231-153-2