Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Definicija čovjeka u poslovnom svijetu (CROSBI ID 64825)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jalšenjak, Borna Definicija čovjeka u poslovnom svijetu // Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe? / Koprek, Ivan (ur.). Zagreb: Munus, 2016. str. 43-54

Podaci o odgovornosti

Jalšenjak, Borna

hrvatski

Definicija čovjeka u poslovnom svijetu

Jedna od osnovnih značajki poslovnog svijeta, barem u svakodnevnom shvaćanju, jest da u poslovanju nema mjesta milosrđu niti bilo kakvim drugim značajkama koje bi možda bile u suprotnosti sa čistim racionalnim postupanjem u svrhu postizanja osobnih ciljeva. U radu autor prvo istražuje takvo shvaćanje poslovne prakse i poslovnog čovjeka, te zatim, oslanjajući se na rad teoretičara motivacija Fredericka Herzberga i kroz primjere iz poslovnog svijeta, iznosi prednosti donekle drugačijeg razumijevanja poslovnog čovjeka. To je važno zbog toga što se pravila i prakse postavljaju u skladu s time kako se razumiju djelatnici. Odmicanje od čisto racionalnoga shvaćanja čovjeka i uključivanje dimenzije milosrđa u kontekstu poslovanja donosi dobrobiti kako za društvo, tako i za same djelatnike.

altruizam, Frederic Herzberg, milosrđe, poslovanje, racionalnost, razumijevanje čovjeka, vlastiti interes

nije evidentirano

engleski

Definition of man in the business world

nije evidentirano

altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-54.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe?

Koprek, Ivan

Zagreb: Munus

2016.

978-953-231-153-2

Povezanost rada

Filozofija