Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percipirana vrijednost trgovačkih marki (CROSBI ID 428806)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Matanovac, Matea Percipirana vrijednost trgovačkih marki / dr. sc. Marina Guzovski, pred. (mentor); Vukovar, . 2019

Podaci o odgovornosti

Matanovac, Matea

dr. sc. Marina Guzovski, pred.

hrvatski

Percipirana vrijednost trgovačkih marki

Pojavom marke, odnosno označavanjem proizvoda različitim simbolima i znakovima, započela je „nova era“ u trgovinskom poslovanju. Pomoću marke se razlikuju proizvođači, ali i trgovci. U samom početku trgovačke marke su se dosta razlikovale od proizvođačkih i nisu se cijenile kao marke proizvođača jer se mislilo da su manje kvalitetne ako su im cijene manje. Dolaskom recesije trgovačke marke došle su do izražaja jer su bile cjenovno prihvatljivije u odnosu na globalno poznate proizvođačke marke. Danas su privatne marke kvalitetom bliže proizvođačkim markama iako su im cijene i dalje niske. Koliko su se privatne marke približile proizvođačkim, vidljivo je u poglavljima ovoga rada te u istraživanju koje je provedeno anketiranjem. U provedenom anketiranju sudjelovalo je 398 osoba, od toga 85, 7% ženskih i 14, 3% muških osoba. Najveći broj ispitanika su studenti i osobe sa srednjom stručnom spremom. U prvom postavljenom pitanju u anketi utvrđeno je da skoro svi ispitanici, njih 97, 7% kupuje čokoladu. Također njih 44, 2% ili 176 ispitanika čokoladu konzumira jednom tjedno, a tek 16, 3%, to jest 65 osoba jednom mjesečno. Najviše ispitanika konzumira najpoznatiju čokoladu u svijetu Milku, njih 58, 3%, odnosno 232 osobe. Ispitanicima je osim kvalitete, cijene i navike bitno da je i marka hrvatski proizvod.

marka, proizvođačka marka, trgovačka marka, kvaliteta, cijena

nije evidentirano

engleski

Percieved value of commercial brands

nije evidentirano

brand, name brand, store brand, quality, price

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

12.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Vukovar

Povezanost rada

Ekonomija