Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Pedagogija treće životne dobi" (CROSBI ID 680614)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka ; Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Pedagogija treće životne dobi" // Zbornik radova Odsjeka za pedagogiju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan-Guska, Sandra (ur.). 2018. str. 487-501

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena

hrvatski

Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Pedagogija treće životne dobi"

Rad predstavlja analizu dosadašnjih istraživanja i raspravu o izazovima s kojima su se autorice susrele prilikom implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici na kolegiju „Pedagogija treće životne dobi“ na diplomskom studiju pedagogije koji se provodi u periodu od akademske godine 2014/2015. do 2017/2018. Temelj za raspravu o izazovima implementacije modela čine odgovori studenata, voditelja i mentora studenata u lokalnoj zajednici, kao i iskustva nositeljica kolegija na pitanja otvorenog tipa iz obrazaca za evaluaciji rada studenata i kolegija. Vrijedan okvir za razumijevanje konkretnih problema i razmišljanje o načinima njihova prevladavanja daju radovi stranih autora koji razmatraju primjere implementacije ovog modela kao i radovi domaćih autora u kojima se raspravlja o pretpostavkama i preduvjetima nužnim za uspješnu implementaciju modela. Svi uključeni u nastavu (studenti, mentori u zajednici, nositeljice kolegija) ovaj pristup ocjenjuju korisnim, kako za primjenu stečenih znanja i vještina te razvoj novih, tako i za ispunjenje potreba zajednice, razvoj prosocijalnih stavova i odgovornosti za društvene probleme. Glavni izazovi odnose se na poteškoće oko integracije sadržaja kolegija i aktivnosti u zajednici te neminovnu potporu Sveučilišta u vidu Sveučilišnog centra koji bi svojim djelovanjem olakšao mnoge aktivnosti nužne za uspješnu implementaciju. Iskustva u radu na kolegiju „Pedagogija treće životne dobi“ daju vrijednu priliku za promišljanje o različitim aspektima nastave u čiji razvoj treba ulagati dodatni znanstveno-stručni i socijalni (društveni) napor kako bi integracija nastave i zalaganja u zajednici bila što kvalitenija, a time korist za studente, zajednicu, nastavnike i Sveučilište veća. Autorice drže kako promišljanja o izazovima modela učenja u zajednici mogu biti korisna i drugim sveučilišnim nastavnicima u traganjima za novim mogućnostima unapređenja visokoškolske nastave i podizanja kvalitete socijalne aktivnosti i osjetljivosti mladih.

učenje zalaganjem u zajednici, pedagogija treće životne dobi, inoviranje visokoškolske nastave

nije evidentirano

engleski

Implementation of a model of community learning through the example of the pedagogy for the third age

nije evidentirano

community-based learning, pedagogy of the third age, innovating higer educationon

nije evidentirano

Podaci o prilogu

487-501.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan-Guska, Sandra

Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

0-2490-2292-0

2490-2292

Podaci o skupu

2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju"

ostalo

05.10.2018-06.10.2018

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija