Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten (CROSBI ID 335917)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ožvald, Martina
Häusler, Maja
njemački
Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten
Nakon prikaza procesa obrade informacija kod recepcije pisanih tekstova, posebno na stranom jeziku, rad istražuje karakteristike pisanih tekstova s obzirom na njihovu primjenu u učenju i podučavanju stranog jezika. Rad se bavi i kurikularnom problematikom, tj. izborom i poretkom tekstova prema njihovoj težini, te se polemički osvrće na neke od predloženih "kanona" tekstova za nastavu njemačkog kao stranog jezika.
Fremdsprachenunterricht; Leseverstehen; Deutsch als Fremdsprache; Kanonfrage
nije evidentirano
engleski
Reading Comprehension and Strategies
nije evidentirano
foreign language teaching; reading comprehension; German as foreign language; curricula
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
22.02.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb