Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten (CROSBI ID 335917)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ožvald, Martina Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten / Häusler, Maja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2002

Podaci o odgovornosti

Ožvald, Martina

Häusler, Maja

njemački

Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten

Nakon prikaza procesa obrade informacija kod recepcije pisanih tekstova, posebno na stranom jeziku, rad istražuje karakteristike pisanih tekstova s obzirom na njihovu primjenu u učenju i podučavanju stranog jezika. Rad se bavi i kurikularnom problematikom, tj. izborom i poretkom tekstova prema njihovoj težini, te se polemički osvrće na neke od predloženih "kanona" tekstova za nastavu njemačkog kao stranog jezika.

Fremdsprachenunterricht; Leseverstehen; Deutsch als Fremdsprache; Kanonfrage

nije evidentirano

engleski

Reading Comprehension and Strategies

nije evidentirano

foreign language teaching; reading comprehension; German as foreign language; curricula

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

22.02.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija