Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća (CROSBI ID 680505)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Miklošević, Željka
hrvatski
Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća
U radu se analiziraju ilustrirani reklamni oglasi za proizvode za pranje rublja tiskani u hrvatskom dnevnom listu između dva svjetska rata. Osnovna je premisa rada utemeljena na društveno-semiotičkoj teoriji multimodalnosti, a podrazumijeva da su značenjski resursi oblikovani s namjerom i s vrlo jasnim komunikacijskim ciljem. Oglasi se kao multimodalni tekstovi sastavljeni od slike i riječi analiziraju s obzirom na žanr i modalitet. Pritom se nastoji ukazati na postojanje određenog odnosa između različitih žanrova i stupnja njihova modaliteta s jedne strane te društveno definiranih rodnih uloga u tom razdoblju s druge strane.
ilustrirani reklamni oglasi, rod, multimodalnost, žanr, modalitet
nije evidentirano
engleski
Construction of gender in illustrated advertisements in Croatian daily newspapers in the first half of the 20th Century
nije evidentirano
illustrated advertisements, gender, multimodality, genre, modality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
157-174.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi: zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole
Brković, Ivana ; Pišković, Tatjana
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-175-687-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096