Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija (CROSBI ID 680466)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Grgurić, Diana Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija // Muzika i društvo Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 08.11.2012-11.11.2012

Podaci o odgovornosti

Grgurić, Diana

hrvatski

Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija

Rad proučava današnju cyber kulturu u svjetlu novih glazbenih praksi „generativne publike“ (Tamm) na Internetu, točnije YouTubu kao jednom od njegovih najpopularnijih komunikacijskih portala. S obzirom da je YouTube postao visoko popularni portal koji je velikim dijelom kreiran od strane samih korisnika, on predstavlja ogromno izvorište novih kreativnih praksi. Jedna od tih je i AVE audio-visual entrainment. Na primjeru audio-vizualne prakse moguće je pratiti dinamičke procese kompetitivnosti između institucionalnog marketinga i onog ne-institucionalnog kojeg čine generativna publika. Tako, generativna publika ima dvostruku ulogu. Ona podržava tržište i istovremeno ga potkopava. Internet je kao mreža nad mrežama tako „mobilizirao“ publiku, povezao grupe ljudi u zajedništvo, često kolaborativno s namjerom djelovanja u javnoj sferi.

cyber kultura ; glazba ; generativna publika

nije evidentirano

engleski

The cultural industry and cyber music practices: Audio-visual Entrainment technology

nije evidentirano

cyber culture ; music ; generative audience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Muzika i društvo

poster

08.11.2012-11.11.2012

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Glazbena umjetnost