Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija (CROSBI ID 680466)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grgurić, Diana
hrvatski
Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija
Rad proučava današnju cyber kulturu u svjetlu novih glazbenih praksi „generativne publike“ (Tamm) na Internetu, točnije YouTubu kao jednom od njegovih najpopularnijih komunikacijskih portala. S obzirom da je YouTube postao visoko popularni portal koji je velikim dijelom kreiran od strane samih korisnika, on predstavlja ogromno izvorište novih kreativnih praksi. Jedna od tih je i AVE audio-visual entrainment. Na primjeru audio-vizualne prakse moguće je pratiti dinamičke procese kompetitivnosti između institucionalnog marketinga i onog ne-institucionalnog kojeg čine generativna publika. Tako, generativna publika ima dvostruku ulogu. Ona podržava tržište i istovremeno ga potkopava. Internet je kao mreža nad mrežama tako „mobilizirao“ publiku, povezao grupe ljudi u zajedništvo, često kolaborativno s namjerom djelovanja u javnoj sferi.
cyber kultura ; glazba ; generativna publika
nije evidentirano
engleski
The cultural industry and cyber music practices: Audio-visual Entrainment technology
nije evidentirano
cyber culture ; music ; generative audience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Muzika i društvo
poster
08.11.2012-11.11.2012
Sarajevo, Bosna i Hercegovina