Rečenica u učeničkim sastavima (CROSBI ID 785356)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Grahovac-Pražić, Vesna
hrvatski
Rečenica u učeničkim sastavima
U radu se daje uvid u sintaktičke jezične kompetencije učenika na planu pisma. Istraživanje pokazuje kompetencije učenika četvrtih razreda osnovne škole u području sintakse i to s obzirom na broj rečenica, složenost rečenica i red riječi. Dobiveni rezultati pokazatelji su jezične proizvodnje i sintaktičke pismenosti učenika na kraju prvog obrazovnog ciklusa, a prije sustavnog učenja sintakse. Polazi se od položaja sintakse u jezičnom razvoju i u nastavnom planu i programu. Analiza obuhvaća pisane tekstove (sastave) učenika na zadanu temu pisane na školskom satu u četvrtim razredima osnovne škole u Gospiću. Podatci su obrađeni deskriptivnim statističkim postupkom. Dobiveni podatci pokazuju sintaktičku spremnost učenika te mogu biti smjernice učenju i poučavanju hrvatskog jezika kao i smjernice za daljnja jezična istraživanja.
hrvatski jezik, rečenica, sastav, sintaksa, učenik
nije evidentirano
engleski
SENTENCE IN STUDENTS’ ESSAYS
nije evidentirano
Croatian language, syntax, sentence, student, essay
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Dijete i jezik danas, zbornik s znanstvnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem
2019.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6965-73-1