Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unterrichtsphraseologie (CROSBI ID 335912)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vuković, Marija Unterrichtsphraseologie / Häusler, Maja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2001

Podaci o odgovornosti

Vuković, Marija

Häusler, Maja

njemački

Unterrichtsphraseologie

Rad istražuje jezičnu interakciju u nastavi s ciljem prikupljanja njemačke nastavne frazeologije, koju bi koristili nastavnici njemačkog jezika kako bi mogli održavati nastavu na njemačkom jeziku i tako koristiti prilike za autentičnu upotrebu stranog jezika. Autorica je istraživanje provela u Njemačkoj dobivši stipendiju. Promatrala je 15 sati nastave raznih predmeta na jednoj gimnaziji u Heidelbergu. Nastavnu je frazeologiju i oblike interakcije klasificirala po lingvističkim i didaktičkim kategorijama koje je sama odredila. Sakupila je njemačke fraze za: organizaciju nastave (pozdravljanje, predstavljanje nove osobe, provjera prisutnosti učenika, dijalozi u vezi sa zakašnjavanjem), početak nastave, različite događaje tokom nastave i za kraj sata (zadavanje domaće zadaće i pozdrav na odlasku nastavnika).

Fremdsprachenunterricht; Diskursanalyse; Interaktionsanalyse

nije evidentirano

engleski

Classroom Discourse

nije evidentirano

foreign language teaching; discourse analysis; interaction analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija