Refleksivna praksa: iskustva učitelja razredne nastave (CROSBI ID 680357)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kunac, Sani
hrvatski
Refleksivna praksa: iskustva učitelja razredne nastave
Refleksivna praksa temelj je promjena u odgoju i obrazovanju. Učitelji kroz refleksivnu praksu razvijaju samosvijest, promišljaju o svojoj praksi, mijenjaju je i poboljšavaju te se profesionalno i osobno razvijaju. U radu se prikazuju iskustva učitelja razredne nastave o refleksivnoj praksi. Rezultati su dobiveni kroz polustrukturirani intervju s 10 učitelja iz 4 škole na području Splita. Sudionici intervjua refleksivnu praksu vide kao temu koja je osobito važna za njih, njihov razvoj, mijenjanje i unaprjeđenje njihove prakse te za njihovo zadovoljstvo poslom i profesionalnu ostvarenost.
refleksivna praksa, učitelji razredne nastave
nije evidentirano
engleski
Reflective Practice: Experiences of Primary School Teachers
nije evidentirano
reflective practise, primary school teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni skup: Odgojno-obrazovni djelatnik – nositelj promjena (Ljetna škola HPKZ-a OSDŽ)
ostalo
28.08.2019-29.08.2019
Split, Hrvatska