Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijsko istraživanje kolumni književnika u Jutarnjem listu (CROSBI ID 680295)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Đukić, Marina ; Bijuković Maršić, Mirta ; Kranjčević, Veronika Medijsko istraživanje kolumni književnika u Jutarnjem listu // Mediji i medijska kultura : Europski realiteti : Zbornik radova 3. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa (Osijek, 4. i 5. svibnja 2017.) / Akademkinja Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko et al. (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. str. 65-88

Podaci o odgovornosti

Đukić, Marina ; Bijuković Maršić, Mirta ; Kranjčević, Veronika

hrvatski

Medijsko istraživanje kolumni književnika u Jutarnjem listu

Rad Književnici u kolumnama Jutarnjeg lista analizira medijski sadržaj kolumni kao stalnih rubrika u dnevnim novinama, a ne kao zaseban novinski rod odnosno žanr. U razdoblju od dva mjeseca upotrebljavajući konceptualnu analizu medijskog sadržaja analizirale su se sve kolumne objavljene na mrežnom portalu dnevnog lista Jutarnji list. Rad polazi od nekoliko ključnih pretpostavki koje će se istraživanjem provjeriti: (1) Stalni autori kolumni Jutarnjeg lista većinom su književnici koji pišu novinsko-publicističkim stilom što odgovara profilu medija za koji pišu. ; (2) Tematski okvir kolumni nije vezan isključivo uz kulturu i književnost, već i za društveno politička zbivanja. ; (3) Književnici kao žanr kolumni najčešće odabiru komentar i recenziju što odgovara njihovu primarnom pozivu. S jedne strane istraživanjem se želi utvrditi način, struktura, stil pisanja i interpretativni okvir kao i tematika o kojoj se izvještava u kolumnama Jutarnjeg lista. S druge se strane nastoji utvrditi služi li odabir književnika za nositelja kolumni u dnevnim novinama kao marketinški potez. Naime, književnici poput Miljenka jergovića, Ante Tomića i Jurice Pavičića, koji već imaju jaku recepciju, pozitivno utječu na prodaju novina, ali može se potvrditi i obrnut utjecaj – kako pisanje kolumni u najprodavanijim nacionalnim dnevnim novinama utječe i na samopromociju književnika.

kolumne, književnici, brand, stil pisanja, samopromocija

nije evidentirano

engleski

Media research of writers’ columns in Jutarnji list

nije evidentirano

columns, writers, brands, writing style, self-promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-88.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i medijska kultura : Europski realiteti : Zbornik radova 3. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa (Osijek, 4. i 5. svibnja 2017.)

Akademkinja Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Alexander Kühnle, Boris ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Dáša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, JánI ; Žužul, Ivana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

978-953-8181-17-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice