Budućnost studiranja menadžmenta i marketinga maloprodaje (CROSBI ID 268695)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Budućnost studiranja menadžmenta i marketinga maloprodaje
Tehnologijska revolucija dovela je do dubokih promjena u maloprodaji i njezinom okruženju, a računalna i mobilna tehnologija postaju sve važniji činitelj u stvaranju vrijednosti maloprodajne usluge. U sklopu maloprodaje nastaju interaktivni i inovativni sustavi koji se razvijaju dramatičnom brzinom, a taj napredak treba paralelno pratiti i obrazovni proces. Tako, na primjer, jedan veliki korak u razvoju maloprodaje bilo je uvođenje elektroničkog kanala prodaje što je svojedobno potaklo inovacije u kurikulumima visokoobrazovnih institucija i u mnogo slučajeva uvođenje novih kolegija kao što je "Elektronička trgovina", "Digitalni marketing" i sl. Danas su aktualne teme: omnikanalna prodaja, maloprodajna analitika (npr. big data), inovacije u mobilnim tehnologijama, analiza sentimenata i segmentacija kupaca, promotivne kampanje preko društvenih mreža, umjetna inteligencija, izgradnja dugoročnog odnosa, zaštita privatnosti i sl. Iako naglo raste, ne treba se zanositi stavovima kako će Internetska maloprodaja u budućnosti nadvladati tradicionalnu maloprodaju arenu, ali svakako prakticiranje s tehnologijama koje se uz nju vežu bit će ključne za konkurentnost, svejedno, virtualnih ili fizičkih prodavaonica u budućnosti.
maloprodaja, visoko obrazovanje, inovacije
nije evidentirano
engleski
Future of Retail Management and Marketing Education
nije evidentirano
retailing, high education, inovations
nije evidentirano