Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budućnost studiranja menadžmenta i marketinga maloprodaje (CROSBI ID 268695)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Budućnost studiranja menadžmenta i marketinga maloprodaje // Suvremena trgovina (Zagreb), 44 (2019), 4; 66-70

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Budućnost studiranja menadžmenta i marketinga maloprodaje

Tehnologijska revolucija dovela je do dubokih promjena u maloprodaji i njezinom okruženju, a računalna i mobilna tehnologija postaju sve važniji činitelj u stvaranju vrijednosti maloprodajne usluge. U sklopu maloprodaje nastaju interaktivni i inovativni sustavi koji se razvijaju dramatičnom brzinom, a taj napredak treba paralelno pratiti i obrazovni proces. Tako, na primjer, jedan veliki korak u razvoju maloprodaje bilo je uvođenje elektroničkog kanala prodaje što je svojedobno potaklo inovacije u kurikulumima visokoobrazovnih institucija i u mnogo slučajeva uvođenje novih kolegija kao što je "Elektronička trgovina", "Digitalni marketing" i sl. Danas su aktualne teme: omnikanalna prodaja, maloprodajna analitika (npr. big data), inovacije u mobilnim tehnologijama, analiza sentimenata i segmentacija kupaca, promotivne kampanje preko društvenih mreža, umjetna inteligencija, izgradnja dugoročnog odnosa, zaštita privatnosti i sl. Iako naglo raste, ne treba se zanositi stavovima kako će Internetska maloprodaja u budućnosti nadvladati tradicionalnu maloprodaju arenu, ali svakako prakticiranje s tehnologijama koje se uz nju vežu bit će ključne za konkurentnost, svejedno, virtualnih ili fizičkih prodavaonica u budućnosti.

maloprodaja, visoko obrazovanje, inovacije

nije evidentirano

engleski

Future of Retail Management and Marketing Education

nije evidentirano

retailing, high education, inovations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (4)

2019.

66-70

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija