Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Romani Ericha Kästnera i njemačka dječja književnost u knjižničnim programima za poticanje čitanja u narodnim knjižnicama (CROSBI ID 428454)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kapetanović, Marijana Romani Ericha Kästnera i njemačka dječja književnost u knjižničnim programima za poticanje čitanja u narodnim knjižnicama / Car-Mihec, Adriana (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kapetanović, Marijana

Car-Mihec, Adriana

hrvatski

Romani Ericha Kästnera i njemačka dječja književnost u knjižničnim programima za poticanje čitanja u narodnim knjižnicama

Diplomski rad govori o ulozi i važnosti knjižnica te knjižničnih programa i književnosti u vrijeme odrastanja. Postizanje važnosti knjižnica, kao informativnih ustanova u životu pojedinca/korisnika, moguće je samo preko kvalitetnih usluga i programa. Rad na programu treba se temeljiti na suradnji s ciljnom skupinom te na pokrivanju njezinih želja i interesa promičući vještine (govor, pisanje i čitanje) važne za odrastanje, obrazovanje i svakodnevni život. Primjer njihova poticanja obrađen je u diplomskom radu na temelju njemačke dječje književnosti s posebnim osvrtom na Ericha Kästnera i njegove romane. Romanima Ericha Kästnera prikazalo se kako je s djecom moguće učiti i razgovarati o interesima i problemima koji ih zaokupljaju na neformalne načine kao što su različiti knjižnični programi, sve sa svrhom zadržavanja interesa za pisanom riječi, odnosno čitanjem koje je nužan element u odrastanju i životu.

knjižnica, suradnja, programi, dječja književnost, čitanje, promicanje, obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Erich Kästners novels and German childrens literature in library programmes for encouragement of reading in public libraries

nije evidentirano

library, co-operation, programmes, children’s literature, reading, promotion, education.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

28.10.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Filologija