Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu (CROSBI ID 428451)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lukin, Ana
Car-Mihec, Adriana
hrvatski
Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu
Rad se bavi osnovnoškolskim čitateljskim grupama kao aktivnostima koje potiču literarno čitanje u djece i njeguju uživanje u čitanju s ciljem razvijanja čitalačke pismenosti. U njemu se pokušalo osvijetliti i objasniti važnost čitanja književnih djela, i to s užitkom ; objasniti termin čitalačka sposobnost ili čitalačka pismenost kao i metode koje pomažu njenom razvijanju. U tom smislu opisano je autoričino iskustvo osnivanja, vođenja i moderiranja susreta osnovnoškolskih čitateljskih grupa Berači knjiga i Ljudi od riječi u Osnovnoj školi Silvija Strahimira Kranjčevića Senj.
čitateljske grupe, čitalačka sposobnost ili čitalačka pismenost, literarno čitanje, čitanje iz užitka.
nije evidentirano
engleski
Elementary school reading groups as the model of approach to readers, reading and literary works
nije evidentirano
reading groups, reading literacy, literary reading, reading for pleasure
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
13.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka