Zastupljenost anglizama u njemačkim turističkim brošurama kao preduvjet njihove stilske obilježenosti (CROSBI ID 268675)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bosnar-Valković, Brigita ; Gjuran-Coha, Anamarija
hrvatski
Zastupljenost anglizama u njemačkim turističkim brošurama kao preduvjet njihove stilske obilježenosti
Predmet ovog rada je zastupljenost anglizama u njemačkim turističkim brošurama. U skladu s činjenicom da se turizam kao globalna djelatnost odvija na engleskome jeziku, i da je jezik turizma kao jezik struke izložen sve snažnijem engleskom jezičnom utjecaju, proizašao je cilj ovoga rada u kojem se na osnovi zastupljenosti anglizama (njihov broj, učestalost, vrstu riječi, međusobni odnos različnica i pojavnica) utvrđuje stilska obilježenost anglizama u njemačkim turističkim brošurama u odnosu na reprezentativne tekstne vrste.
anglizam ; zastupljenost anglizama ; stilska obilježenost ; turističke brošure ; katalozi ; turistički vodiči
nije evidentirano
engleski
Frequency analysis of anglicisms in German tourism brochures as a starting point for the analysis of their stylistic features
nije evidentirano
anglicism ; frequency of anglicisms ; stylistic features of anglicisms ; tourism brochures ; catalogs ; travel guides
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
2019.
219-244
objavljeno
1800-8542
2337-0955
10.31902/fll.27.2019.14
Povezanost rada
Filologija