Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH (CROSBI ID 268656)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Černja, Iva ; Pavić, Dario SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik, 22 (2018), 2 (37); 23-33

Podaci o odgovornosti

Černja, Iva ; Pavić, Dario

hrvatski

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH

Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.

digitalne vještine ; iskustvo nastavnika ; kompetencije nastavnika ; osnovno obrazovanje odraslih

nije evidentirano

engleski

SELFASSESMENT OF TEACHER COMPETENCIES IN BASIC EDUCATION OF ADULTS

nije evidentirano

digital skills, teacher experience, teacher competences, primary adult education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2 (37))

2018.

23-33

objavljeno

1331-3134

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice