Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj (CROSBI ID 428403)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nađ, Kristina
Jurišić, Jelena
Kolić Stanić, Matilda
hrvatski
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj
Rezultati istraživanja pokazali su da je korporativna društvena odgovornost prisutna u poslovanju triju proučavanih operatera, a najizraženija je u brizi za potrošače i zajednicu. Operateri najveću pozornost posvećuju informiranju korisnika o svojim proizvodima i uslugama. Pomidžba vlastite marke bitan je dio njihova poslovanja, čime je politika provođenja društvene odgovornosti u T-Mobileu, Vipnetu i Tele2 svojevrstan imidž operatera. U Hrvatskoj, za razliku od zapadnih zemalja u kojima je tradicija društveno odgovornog poslovanja dulja, na odabir operatera ne utječe njegovo društveno odgovorno poslovanje, što znači da službe u korporativnim komunikacijama nisu uspjele stvoriti kod potrošača dojam o društveno odgovornome poslovanju tvrtki.
korporativna komunikacija, društvena odgovornost, ugled i imidž, promidžba, telekomunikacijski operateri, javnost
nije evidentirano
engleski
Perception of Corporate Social Responsibility of Leading Telecommunication Companies in Croatia
nije evidentirano
corporate communication, social responsibility, reputation and image, promotion, telecommunication operators, public
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
19.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb