Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 428402)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sušić, Ana Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj / Jurišić, Jelena (mentor); Kolić Stanić, Matilda (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2013

Podaci o odgovornosti

Sušić, Ana

Jurišić, Jelena

Kolić Stanić, Matilda

hrvatski

Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj

U zadnjih deset godina provedena su mnoga istraživanja koja ispituju suradnju novinara i stručnjaka za odnose s javnošću te odnos pripadnika tih dviju profesija, ali pretežito s novinarskog gledišta. Ono što je nedovoljno istraženo, a za obje profesije važno, jest percepcija novinara od strane stručnjaka za odnose s medijima, točnije od strane stručnjaka za odnose s javnošću jer je komunikacija s medijima samo jedna od funkcija te profesije. Budući da su u stručnoj literaturi najučestalije rasprave oko etičnosti odnosa s medijima i odnosa s javnošću u korporativnom sektoru, za ispitanike su odabrani stručnjaci za odnose s javnošću iz upravo tog sektora. Naime, oni na svakodnevnoj bazi surađuju s medijskim djelatnicima pa imaju priliku stvoriti mišljenje o njima, što ih čini relevantnim sugovornicima. Shodno s time, metodom dubinskog intervjua ispitan je imidž hrvatskih novinara tradicionalnih medija te priroda suradnje stručnjaka za korporativne odnose s javnošću i domaćih novinara. Istraživanje je pokazalo kako se održavajući odnose s medijima stručnjaci za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj baziraju upravo na odnos s novinarima, a domaće novinare ne doživljavaju zavidnima, neodgovornima i potkupljivima. Međutim, ispitanici misle kako su hrvatski novinari većinom površni i pristrani izvjestitelji te tragatelji za senzacijom prije negoli tragatelji za istinom.

imidž hrvatskih novinara, odnosi s javnošću, odnosi s medijima, korporativni sektor, povezanost odnosa s javnošću i novinarstva

nije evidentirano

engleski

The Image of Croatian Journalists from the Perspective of Public Relations Professionals in the Corporate Sector in Croatia

nije evidentirano

perspective on Croatian journalists, public relations, media relations, corporate sector, correlation between public relations and journalism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

136

15.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti