Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. (CROSBI ID 428400)

Ocjenski rad | diplomski rad

Deltin, Valentina Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. / Jurišić, Jelena (mentor); Kolić Stanić, Matilda (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2017

Podaci o odgovornosti

Deltin, Valentina

Jurišić, Jelena

Kolić Stanić, Matilda

hrvatski

Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.

Društvene mreže danas uvelike utječu na društvo i stvaraju nove trendove. Pojava društvenih mreža utjecala je i na odnose s javnošću te je stručnjacima za odnose s javnošću donijela razne nove mogućnosti. Te se nove mogućnosti društvenih mreža koriste i u odnosima s javnošću u turizmu. Jedan od ključnih kanala komunikacije odnosa s javnošću postala je i društvena mreža Facebook koja zbog svoje široke rasprostranjenosti ima veliku ulogu u promociji. Rad istražuje način korištenja društvene mreže Facebook u promotivnim kampanjama Pulskog filmskog festivala u razdoblju od 2014. do 2016. godine. Metodom kvantitativne analize sadržaja istražili su se podatci dobiveni pomoću alata „VoxPopuli“ te su se metodom kvalitativne analize sadržaja analizirale objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala. Istraživanjem je potvrđeno da su na Facebook stranici Pulskog filmskog festivala iskorišteni svi potencijali koje društvena mreža Facebook nudi te da pomoću Facebook stranice Pulski filmski festival privlači pažnju turista. Također je potvrđeno da je Facebook stranica Pulskog filmskog festivala aktivna isključivo u lipnju, srpnju i kolovozu svake godine te da su objave fotografija objave s najviše reakcija svih sljedbenika stranice, pa tako i turista. Istraživanje pokazuje da turisti reagiraju na objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala i kada nisu na engleskom jeziku te da domaći turisti reagiraju na objave stranice više od stranih turista.

odnosi s javnošću ; turizam ; društvene mreže ; Facebook ; Pulski filmski festival ; sljedbenici ; turisti

nije evidentirano

engleski

Using Facebook in promotional campaigns in public relations in tourism - Pula Film Festival 2014.-2016.

nije evidentirano

public relations ; tourism ; social networks ; Facebook ; Pula Film Festival ; followers ; tourists

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice