Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. (CROSBI ID 428400)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Deltin, Valentina
Jurišić, Jelena
Kolić Stanić, Matilda
hrvatski
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.
Društvene mreže danas uvelike utječu na društvo i stvaraju nove trendove. Pojava društvenih mreža utjecala je i na odnose s javnošću te je stručnjacima za odnose s javnošću donijela razne nove mogućnosti. Te se nove mogućnosti društvenih mreža koriste i u odnosima s javnošću u turizmu. Jedan od ključnih kanala komunikacije odnosa s javnošću postala je i društvena mreža Facebook koja zbog svoje široke rasprostranjenosti ima veliku ulogu u promociji. Rad istražuje način korištenja društvene mreže Facebook u promotivnim kampanjama Pulskog filmskog festivala u razdoblju od 2014. do 2016. godine. Metodom kvantitativne analize sadržaja istražili su se podatci dobiveni pomoću alata „VoxPopuli“ te su se metodom kvalitativne analize sadržaja analizirale objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala. Istraživanjem je potvrđeno da su na Facebook stranici Pulskog filmskog festivala iskorišteni svi potencijali koje društvena mreža Facebook nudi te da pomoću Facebook stranice Pulski filmski festival privlači pažnju turista. Također je potvrđeno da je Facebook stranica Pulskog filmskog festivala aktivna isključivo u lipnju, srpnju i kolovozu svake godine te da su objave fotografija objave s najviše reakcija svih sljedbenika stranice, pa tako i turista. Istraživanje pokazuje da turisti reagiraju na objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala i kada nisu na engleskom jeziku te da domaći turisti reagiraju na objave stranice više od stranih turista.
odnosi s javnošću ; turizam ; društvene mreže ; Facebook ; Pulski filmski festival ; sljedbenici ; turisti
nije evidentirano
engleski
Using Facebook in promotional campaigns in public relations in tourism - Pula Film Festival 2014.-2016.
nije evidentirano
public relations ; tourism ; social networks ; Facebook ; Pula Film Festival ; followers ; tourists
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb