Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku (CROSBI ID 428399)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Glavić, Gloria
Jurišić, Jelena
Kolić Stanić, Matilda
hrvatski
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku
Pojava društvenih mreža utjecala je na razvoj komunikacijskih mogućnosti suvremenog društva. Odnosi s javnošću, kao djelatnost čija je uloga uspostavljanje i održavanje dugoročnih odnosa s ciljnim javnostima, prepoznali su važnost društvenih mreža. Zahvaljujući jednostavnom korištenju, globalnoj rasprostranjenosti te izravnoj i trenutačnoj komunikaciji, društvene su mreže postale nezaobilazan komunikacijski kanal odnosa s javnošću u turizmu. Među njima se posebno ističe Facebook, koji zbog svoje interaktivnosti i mogućnosti uspostavljanja dvosmjerne komunikacije služi kao izvrsno sredstvo za povezivanje sa zajednicom korisnika. Ovaj diplomski rad istražuje upravljanje društvenim mrežama u turizmu, analizirajući komunikaciju Poreč Open Air Festivala na Facebooku od 1. do 31. kolovoza 2017. godine. Softverskim alatom „VoxPopuli“ prikupljeni su kvantitativni podaci o objavljenom sadržaju službene Facebook stranice Poreč Open Air Festivala za 2016. i 2017. godinu, nakon čega su metodom kvalitativne analize sadržaja detaljno proučene objave u periodu od 1. do 31. kolovoza 2017. Provedeno istraživanje djelomično je potvrdilo zastupljenost dvosmjerne komunikacije na Facebook stranici ovog festivala. Dvosmjerna je komunikacija na spomenutoj stranici prisutna u obliku otvorenosti na reakcije korisnika i stvaranju zadovoljne zajednice pratitelja te je dijelom ostvarena kroz službene reakcije na komentare korisnika. Istraživanje je pokazalo i kako stranica djelomično doprinosi brendiranju Poreča kao turističke destinacije. Izostanak redovitog objavljivanja tijekom analiziranog perioda, nepravovremeno reagiranje na komentare pratitelja te prevladavanje promotivnog sadržaja onemogućili su potpunu zastupljenost dvosmjerne komunikacije, bitne odrednice uspješnog upravljanja društvenim mrežama.
komunikacija ; odnosi s javnošću ; društvene mreže ; Facebook ; turizam ; brendiranje ; Poreč Open Air Festival
nije evidentirano
engleski
Managing Social Media in Tourism: Analysis of communication of Poreč Open Air Festival on Facebook
nije evidentirano
communication ; public relations ; social networks ; Facebook ; tourism ; branding ; Poreč Open Air Festival
nije evidentirano
Podaci o izdanju
158
25.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb