Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku (CROSBI ID 428399)

Ocjenski rad | diplomski rad

Glavić, Gloria Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku / Jurišić, Jelena (mentor); Kolić Stanić, Matilda (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2018

Podaci o odgovornosti

Glavić, Gloria

Jurišić, Jelena

Kolić Stanić, Matilda

hrvatski

Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku

Pojava društvenih mreža utjecala je na razvoj komunikacijskih mogućnosti suvremenog društva. Odnosi s javnošću, kao djelatnost čija je uloga uspostavljanje i održavanje dugoročnih odnosa s ciljnim javnostima, prepoznali su važnost društvenih mreža. Zahvaljujući jednostavnom korištenju, globalnoj rasprostranjenosti te izravnoj i trenutačnoj komunikaciji, društvene su mreže postale nezaobilazan komunikacijski kanal odnosa s javnošću u turizmu. Među njima se posebno ističe Facebook, koji zbog svoje interaktivnosti i mogućnosti uspostavljanja dvosmjerne komunikacije služi kao izvrsno sredstvo za povezivanje sa zajednicom korisnika. Ovaj diplomski rad istražuje upravljanje društvenim mrežama u turizmu, analizirajući komunikaciju Poreč Open Air Festivala na Facebooku od 1. do 31. kolovoza 2017. godine. Softverskim alatom „VoxPopuli“ prikupljeni su kvantitativni podaci o objavljenom sadržaju službene Facebook stranice Poreč Open Air Festivala za 2016. i 2017. godinu, nakon čega su metodom kvalitativne analize sadržaja detaljno proučene objave u periodu od 1. do 31. kolovoza 2017. Provedeno istraživanje djelomično je potvrdilo zastupljenost dvosmjerne komunikacije na Facebook stranici ovog festivala. Dvosmjerna je komunikacija na spomenutoj stranici prisutna u obliku otvorenosti na reakcije korisnika i stvaranju zadovoljne zajednice pratitelja te je dijelom ostvarena kroz službene reakcije na komentare korisnika. Istraživanje je pokazalo i kako stranica djelomično doprinosi brendiranju Poreča kao turističke destinacije. Izostanak redovitog objavljivanja tijekom analiziranog perioda, nepravovremeno reagiranje na komentare pratitelja te prevladavanje promotivnog sadržaja onemogućili su potpunu zastupljenost dvosmjerne komunikacije, bitne odrednice uspješnog upravljanja društvenim mrežama.

komunikacija ; odnosi s javnošću ; društvene mreže ; Facebook ; turizam ; brendiranje ; Poreč Open Air Festival

nije evidentirano

engleski

Managing Social Media in Tourism: Analysis of communication of Poreč Open Air Festival on Facebook

nije evidentirano

communication ; public relations ; social networks ; Facebook ; tourism ; branding ; Poreč Open Air Festival

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice