Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnosi s javnošću u kulturi: primjer Dubrovačkih ljetnih igara 2017. (CROSBI ID 428398)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lanča, Dora Odnosi s javnošću u kulturi: primjer Dubrovačkih ljetnih igara 2017. / Jurišić, Jelena (mentor); Kolić Stanić, Matilda (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2018

Podaci o odgovornosti

Lanča, Dora

Jurišić, Jelena

Kolić Stanić, Matilda

hrvatski

Odnosi s javnošću u kulturi: primjer Dubrovačkih ljetnih igara 2017.

Odnosi s javnošću, kao profesija čiji je cilj uspostaviti komunikacijsku vezu između organizacije ili pojedinca i njihovih javnosti, u svom djelovanju koriste mnoge taktike. Taktika ima mnogo i njihov pravilan odabir ovisi o tome koje je područje primjene odnosa s javnošću kao i o tome kakva se poruka šalje. No, to nisu jedini elementi na koje treba paziti prilikom odabira načina kojim se uspostavlja komunikacija. Ono što treba imati na umu jesu i promjene u tehnologiji i nova otkrića. Upravo je pojava interneta uzrokovala promjenu u radu stručnjaka za odnose s javnošću te su morali tradicionalne taktike modernizirati i prilagoditi novim tehnologijama. Ta se promjena odrazila i na kulturne institucije koje koriste nove platforme pomoću kojih na atraktivan način mogu vizualno predstaviti svoj program i poruke. Ovaj rad želi odgovoriti na sljedeće pitanje: na koji način stručnjaci za odnose s javnošću u kulturnom sektoru koriste tradicionalne taktike u novom internetskom okruženju. Za istraživanje je odabran najpoznatiji hrvatski kulturni festival Dubrovačke ljetne igre. Istraživala se službena mrežna stranica festivala te svi profili na društvenim mrežama u razdoblju od 10. do 23. srpnja 2017. Cilj rada je bio uvidjeti odražavaju li taktike na mrežnoj stranici i društvenim mrežama misiju, viziju i program Igara, potiče li se njima dvosmjerna komunikacija te jesu li taktike prilagođene međunarodnom karakteru festivala odnosno objavljuju li se taktike i na engleskom jeziku. Istraživanje je pokazalo da su svi događaji iz programa zastupljeni u taktikama na službenim mrežnim stranicama, dok se ne može isto reći i za društvene mreže Igara. Pokazalo se da taktike na hrvatskom i engleskom jeziku nisu podjednako zastupljene na službenim mrežnim stranicama te da jednakog omjera nema ni u objavama niti u reakcijama korisnika na društvenim mrežama. Pokazalo se da tradicionalne taktike uglavnom nisu prilagođene novim medijima i tehnologijama. Istraživanje je pokazalo da profili na društvenim mrežama Igara, osim Facebooka, ne sadrže pohvale, kritike, prijedloge i upite te je odbačeno i odgovaranje profila na reakcije korisnika.

odnosi s javnošću ; kultura ; mrežne stranice ; društvene mreže ; Dubrovačke ljetne igre ; festival ; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Public relatiions in culture: the example of Dubrovnik Summer Festival 2017

nije evidentirano

public relations ; culture ; web-sites ; social networks ; Dubrovnik Summer Festival ; festival ; communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

115

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice