Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu (CROSBI ID 64700)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M. Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko et al. (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 83-110

Podaci o odgovornosti

Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.

hrvatski

Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu

Obućarska industrija spada u prohodne sektore koji su posebno obuhvaćeni promjenama globalnog tržišta.

organizacijske postavke, modna obuća, pozicioniranje na tržištu, razvoj obućarske industrije, žuta čizma Timberland

nije evidentirano

engleski

The influence of organizational settings and positioning of fashion footwear on the market

nije evidentirano

organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-110.

objavljeno

Podaci o knjizi

Antropometrija i normizacija modne obuće

Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2015.

978-953-7105-62-4

Povezanost rada

nije evidentirano