Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu (CROSBI ID 64700)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.
hrvatski
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu
Obućarska industrija spada u prohodne sektore koji su posebno obuhvaćeni promjenama globalnog tržišta.
organizacijske postavke, modna obuća, pozicioniranje na tržištu, razvoj obućarske industrije, žuta čizma Timberland
nije evidentirano
engleski
The influence of organizational settings and positioning of fashion footwear on the market
nije evidentirano
organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-110.
objavljeno
Podaci o knjizi
Antropometrija i normizacija modne obuće
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2015.
978-953-7105-62-4