Predavanje kao izvedba, izvedba kao predavanje: O proizvodnji znanja u umjetnosti (CROSBI ID 18158)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žmak, Jasna
hrvatski
Predavanje kao izvedba, izvedba kao predavanje: O proizvodnji znanja u umjetnosti
Usprkos njegovoj popularnosti na suvremenoj umjetničkoj sceni, format izvedbenog predavanja i u globalnom je smislu kronično teorijski zanemaren fenomen koji vapi za aktualnim interpretacijama i čitanjima. Ova je knjiga stoga važan doprinos konceptualizaciji žanra koji operira na granici umjetničkog i akademskog odnosno izvedbenog i teorijskog polja te kroz svoje funkcioniranje ukazuje na neke od neuralgičnih točaka navedenih domena. Originalna intervencija ovog djela sastoji se prije svega u osvjetljivanju strukturnih preduvjeta u diskursu znanosti o umjetnosti i izvedbenim studijima koji su omogućili nastanak ovog žanra čime se značajno nadilaze uobičajene perspektive koje ne nadmašuju estetsku razinu elaboracije. Autorica u svom radu tako proširuje polje svog interesa i na polja povijesti i sociologije umjetnosti, a zahvaljujući originalnoj ideji o genezi žanra, koja zahvaća u šire polje odnosa znanosti i umjetnosti, a tiče se neoliberalnih pritisaka na akademsko i umjetničko polje, donosi i neke značajne teze o razvojnim linijama drugih suvremenih umjetničkih žanrova koji nastaju u domeni umjetnosti kao istraživanja.
izvedbeno predavanje ; lecture performance ; akademsko predavanje ; proizvodnja znanja ; obrazovni obrat ; pedagogizacija
nije evidentirano
engleski
Lecture as Performance, Performance as Lecture: On the Production of Knowledge in the Arts
nije evidentirano
lecture performance ; academic lecture ; production of knowledge ; educational turn ; pedagogization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Leykam International
2019.
978-953-340-082-2
316
objavljeno