Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s potrošačima na tržištu opreme za ventilaciju (CROSBI ID 428378)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Obraz, Robert Upravljanje odnosima s potrošačima na tržištu opreme za ventilaciju / Dukić, Branimir (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2013

Podaci o odgovornosti

Obraz, Robert

Dukić, Branimir

hrvatski

Upravljanje odnosima s potrošačima na tržištu opreme za ventilaciju

U vremenima kada je postojao manjak robe na tržištu, osnovni problem svakog proizvođača bila je tehnologija izrade proizvoda. Gledano po proizvodima, tržište je u tom razdoblju po inerciji apsorbiralo sve što se na tržištu našlo. Danas je situacija na tržištu posve drugačija. Višak proizvoda, te razvitak svijesti potrošača o nužnoj kvaliteti proizvoda, dovelo je do potrebe vođenja značajno veće brige o potrošaču, nego što je to nekad bilo potrebno. Dapače, ujednačavanje kvalitete proizvoda produciralo je potrebu za postizavanjem više razine konkurentnosti kroz pružanje kvalitetnije usluge. Kako bi se mogao razviti i održati odnos s potrošačima, potrebno je akceptirati načela marketing odnosa, odnosno njegove praktične izvedenice koja egzistira u vidu koncepta upravljanja odnosa s potrošačima (Customer Relationship Management – CRM), te od transakcijskog odnosa u kojem je u centru interesa poslovnog subjekta kupoprodaja, preći na stvaranje partnerskih odnosa s potrošačima, a to se prije svega postiže kroz predprodajne, prodajne i postprodajne aktivnosti. Iako su načela marketinga odnosa vrlo jednostavna, njihova implementacija predstavlja složen zadatak jer ne postoji univerzalan model marketinga odnosa, odnosno univerzalni CRM sustav, koji je bez prilagodbe primjenjiv za sve poslovne subjekte. S obzirom da model upravljanja odnosima s potrošačima definira s jedne strane tip djelatnosti poslovnog subjekta, a s druge strane potreban obujam informacija o potrošaču, potrebno je praktično gotovo za svaku djelatnost pronaći odgovarajući model upravljanja odnosima s potrošačima. Nerijetko, čak i poslovni subjekti iz iste djelatnosti, zbog različitih marketing-strategija zahtijevaju aplikaciju različitih modela marketinga odnosa, odnosno upravljanja odnosima s potrošačima. U tu svrhu je pronađen je i izgrađen model upravljanja odnosima s potrošačima koji je generalno aplikativan kod poslovnih subjekata koji se bave opremom za klimatizaciju i ventilaciju.

Marketing, Upravljanje odnosa s potrošačima, CRM

nije evidentirano

engleski

Customer Relationship Management on the Ventilation Equipment Market

nije evidentirano

Marketing, Customer Relationship Management, CRM

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

09.05.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice