Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama (CROSBI ID 679943)
Prilog sa skupa u zborniku | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šain, Marija ; Bjelić, Kristina ; Josić, Nikolina
hrvatski
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama
Crowdfunding (skupno financiranje) suvremeni je oblik financiranja poslovnih ulaganja i projekata u kojem se sredstva prikupljaju iz više malih izvora putem specijaliziranih internetskih platformi. Takav način financiranja predstavlja iznimnu priliku za financiranje projekata iz područja kulturnih i kreativnih industrija s obzirom na to da je najčešće riječ o start-up projektima. Cilj je rada utvrditi odrednice, važnost i potencijal crowdfundinga te prikazati primjere realizacije kulturnih i kreativnih projekata pomoću navedenog modela financiranja. Također, u radu se analizira razvoj crowdfundinga u Republici Hrvatskoj te će se, među ostalim, provesti i komparativna analiza s drugim platformama i primjerima u svijetu.
crowdfunding ; financiranje ; kulturne i kreativne industrije ; start-up projekti ; medijska tržišta
nije evidentirano
engleski
Crowdfunding as a form of financing in cultural and creative industries
nije evidentirano
crowdfunding ; financing ; cultural and creative industries ; start-up projects ; media markets
nije evidentirano
Podaci o prilogu
381-394.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mediji i medijska kultura - Europski realiteti
Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-09-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096