Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Populacijska perspektiva - visokoškolski odabiri hrvatskih srednjoškolaca u razdoblju od 2010. do 2017. godine (CROSBI ID 64668)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šabić, Josip Populacijska perspektiva - visokoškolski odabiri hrvatskih srednjoškolaca u razdoblju od 2010. do 2017. godine // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.). Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 136-185

Podaci o odgovornosti

Šabić, Josip

hrvatski

Populacijska perspektiva - visokoškolski odabiri hrvatskih srednjoškolaca u razdoblju od 2010. do 2017. godine

U ovom se poglavlju na populacijskim podacima analiziraju i razmatraju učestalosti odabira i upisa studijskih programa učenika iz različitih srednjoškolskih programa, s posebnim naglaskom na razlike među generacijama koje su srednju školu završile 2010., 2015. i 2017. godine. Konkretnije, u poglavlju se razmatraju sljedeći istraživački problemi: 1. Koja su znanstvena i umjetnička područja i polja unutar kojih učenici iz različitih srednjoškolskih programa najčešće odabiru i upisuju studijske programe? Odgovaraju li područja i polja odabranih i upisanih studijskih programa profilu srednjoškolskih programa iz kojih učenici dolaze? 2. Postoje li među učenicima završnih razreda srednjih škola iz različitih generacija razlike u čestoći odabira i čestoći upisa studijskih programa iz različitih znanstvenih i umjetničkih područja i polja, s posebnim naglaskom na znanstvena i umjetnička polja koja odgovaraju profilu srednjoškolskog programa iz kojeg učenici dolaze? 3. Postoje li među učenicima završnih razreda srednjih škola iz različitih generacija razlike u čestoći upisa studijskih programa prema vrsti studija (redovni i izvanredni studij), tipu studija (sveučilišni i stručni studij) i nositelju studija (javna sveučilišta, javna veleučilišta i visoke škole, privatna visoka učilišta)? 4. Kolika je uspješnost upisa studijskih programa iz različitih znanstvenih i umjetničkih polja koju postižu učenici pojedinih srednjoškolskih programa? Pritom je poseban naglasak stavljen na uspješnost upisa studijskih programa unutar znanstvenih i umjetničkih polja koja su učenici pojedinoga srednjoškolskog programa najčešće birali, kao i unutar znanstvenih i umjetničkih polja koja najbolje odgovaraju profilu srednjoškolskog programa iz kojeg učenici dolaze.

obrazovne aspiracije ; srednja škola

nije evidentirano

engleski

Population perspective - higher education choices of Croatian upper secondary school students in the period from 2010 to 2017

nije evidentirano

educational aspirations ; upper secondary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

136-185.

objavljeno

Podaci o knjizi

Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca

Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris

Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)

2019.

978-953-7584-16-0

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice