Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama (CROSBI ID 428336)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Ines
Matoš, Nikolina
Knešaurek, Ante
hrvatski
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama
Cilj je ovoga rada rasvijetliti didaktičko- metodičku problematiku predmeta Harmonija i pritom ostvariti uvid u izvođenje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. U teorijskom su dijelu rada, analizom znanstvene i stručne literature te obrazovnopolitičkih dokumenata kojima se regulira nastava Harmonije u okviru glazbenoga obrazovanja, razjašnjeni pojmovi koji su ključni za kvalitetno promišljanje, planiranje i izvođenje toga predmeta. U empirijskom je dijelu rada opisano promatranje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. Realizacija nastave potom je uspoređena prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda, oblika rada u nastavi i utjecaju vanjskih čimbenika na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa. Istraživanje je realizirano u kraćem vremenskom periodu i pruža presjek trenutne situacije u praksi. Rezultati istraživanja pokazuju kako se nastava Harmonije u trima srednjim glazbenim školama razlikuje prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda i oblika rada u nastavi. Vanjski čimbenici koji utječu na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa su broj učenika u razredu, profil učenika, satnica predmeta i opremljenost učionice.
glazbeno obrazovanje ; harmonija ; nastavne metode ; nastavna područja ; nastavni program (kurikulum)
nije evidentirano
engleski
Representation and correlation of subject domains in the Study of Harmony in Croatian secondary music schools
nije evidentirano
music education ; music harmony ; teaching methods ; subject domains ; curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
100
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb, Hrvatska
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija