Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama (CROSBI ID 428336)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lončar, Ines Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama / Matoš, Nikolina (mentor); Knešaurek, Ante (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Muzička akademija, . 2019

Podaci o odgovornosti

Lončar, Ines

Matoš, Nikolina

Knešaurek, Ante

hrvatski

Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama

Cilj je ovoga rada rasvijetliti didaktičko- metodičku problematiku predmeta Harmonija i pritom ostvariti uvid u izvođenje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. U teorijskom su dijelu rada, analizom znanstvene i stručne literature te obrazovnopolitičkih dokumenata kojima se regulira nastava Harmonije u okviru glazbenoga obrazovanja, razjašnjeni pojmovi koji su ključni za kvalitetno promišljanje, planiranje i izvođenje toga predmeta. U empirijskom je dijelu rada opisano promatranje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. Realizacija nastave potom je uspoređena prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda, oblika rada u nastavi i utjecaju vanjskih čimbenika na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa. Istraživanje je realizirano u kraćem vremenskom periodu i pruža presjek trenutne situacije u praksi. Rezultati istraživanja pokazuju kako se nastava Harmonije u trima srednjim glazbenim školama razlikuje prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda i oblika rada u nastavi. Vanjski čimbenici koji utječu na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa su broj učenika u razredu, profil učenika, satnica predmeta i opremljenost učionice.

glazbeno obrazovanje ; harmonija ; nastavne metode ; nastavna područja ; nastavni program (kurikulum)

nije evidentirano

engleski

Representation and correlation of subject domains in the Study of Harmony in Croatian secondary music schools

nije evidentirano

music education ; music harmony ; teaching methods ; subject domains ; curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

100

08.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija