Upoznavanje glazbala u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 428329)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Strinavić, Helena
Bukvić, Dalibor
Matoš, Nikolina
hrvatski
Upoznavanje glazbala u nastavi Glazbene kulture
Do početka 21. stoljeća, u Hrvatskoj se nije moglo pronaći dovoljno literature koja bi bila posvećena sustavnoj obradi glazbala u općeobrazovnoj školi. Nešto novija izdanja o glazbalima, prevedena na hrvatski jezik, su bila poticaj za odabir teme o upoznavanju glazbala u osnovnoj općeobrazovnoj školi i na odabir ove problematike za temu diplomskoga rada. U ovom radu sustavno su opisane različite mogućnosti obrade glazbala u okviru predmeta Glazbena kultura, s većim naglaskom na predmetnu nastavu (4. do 8. razred). Nakon detaljnog prikaza obrade glazbala koja su prisutna u zapadnoj klasičnoj glazbi, ukratko su spomenuta i tradicijska glazbala u Hrvatskoj i svijetu. U posljednjem poglavlju opisano je upoznavanje glazbala putem aktivnosti (skupno muziciranje u razredu i školskom ansamblu). S obzirom na svoju sadržajnu strukturu, koja se sastoji od općih informacija o glazbalima, savjeta o upoznavanje glazbala u okviru nastave i brojnih primjera iz glazbene literature, ovaj rad može poslužiti kao priručnik učitelju glazbe, pogotovo početniku.
glazbala u nastavi ; glazbena kultura ; nastava glazbene kulture ; aktivno slušanje glazbe ; sviranje na nastavi
nije evidentirano
engleski
Musical instruments in compulsory music education
nije evidentirano
musical instruments ; compulsory music education ; music learning ; active music listening ; playing instruments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
100
17.02.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb, Hrvatska