Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj (CROSBI ID 268412)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Matoš, Nikolina
hrvatski
Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj
Cilj ovoga rada ispitati je i prikazati obilježja glazbenoobrazovnog sustava u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na osnovnoškolsku razinu. U teorijskom je dijelu rada glazbeno obrazovanje analizirano iz kurikulumske perspektive, komparacijom obilježja različitih kurikulumskih teorija i ideologija te koncepata, tipova i vrsta kurikuluma. Na temelju postojećih podataka, uspoređeni su glazbenoobrazovni sustavi u Hrvatskoj i pojedinim europskim državama. U empirijskom su dijelu, provedbom anketnog upitnika, ispitani stavovi učitelja/nastavnika glazbenih škola i studenata glazbe o obilježjima osnovnog glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj. Dobiveni podatci rezultirali su preispitivanjem svrhe i uloge osnovnih glazbenih škola, prijedlozima za sadržajne i organizacijske promjene u sustavu prema europskim primjerima dobre prakse i naposljetku, smjernicama za oblikovanje kurikuluma osnovnog glazbenog obrazovanja prema znanstveno utvrđenim načelima.
glazbeno obrazovanje ; učenje glazbe ; kurikulumski pristup ; oblikovanje kurikuluma
nije evidentirano
engleski
Curricular approach to music education in Croatia
nije evidentirano
music education, learning music, curricular approach, curriculum shaping
nije evidentirano