Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razine vrednovanja glazbenog djela kao izazov za kurikulum nastave glazbe (CROSBI ID 679883)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matoš, Nikolina ; Čorić, Ana Razine vrednovanja glazbenog djela kao izazov za kurikulum nastave glazbe // Zbornik radova Desetog međunarodnog simpozija „Muzika u društvu“ / Bosnić, A. ; Hukić, N. (ur.). Sarajevo: Muzikološko društvo BiH, 2018. str. 87-101

Podaci o odgovornosti

Matoš, Nikolina ; Čorić, Ana

hrvatski

Razine vrednovanja glazbenog djela kao izazov za kurikulum nastave glazbe

Vrednovanje glazbenoga djela višeslojna je kompetencija koja uključuje percepciju i recepciju, ali i sloj znanja koji pospješuje razumijevanje glazbe u različitim kontekstima i uvjetima. Ovoj kompetenciji, koja za učenika ima kognitivni, gnoseologijski, psihološki, estetski i društveno-kulturni značaj, dosad nije posvećeno dovoljno pažnje. Proces vrednovanja započinje emocionalnim doživljajem i reakcijom na glazbu, pri čemu učenik postaje autentičnim subjektom koji glazbeno djelo prihvaća na sebi svojstven način. Nadogradnjom različitih slojeva znanja, učenik počinje vrednovati glazbeno djelo na višoj razini, procjenjujući njegovu kvalitetu i umjetničku vrijednost. Vrednovanje se proširuje na propitivanje intencije i invencije skladatelja, u smislu prenošenja umjetničke poruke i razrade glazbenih ideja. Poznavanje glazbenoga djela omogućuje i vrednovanje glazbene izvedbe: originalnosti i virtuoznosti interpretacije te primjerenosti izvedbe mjestu, vremenu, publici i namjeni. U ovome će se radu, temeljem pregleda relevantne literature, razmotriti razine vrednovanja glazbenog djela te pružiti smjernice za stjecanje ove kompetencije u odgojno- obrazovnom procesu.

slušanje glazbe ; vrednovanje glazbe ; poučavanje i učenje glazbe ; kurikulum nastave glazbe ; percepcija i recepcija glazbe

nije evidentirano

engleski

LEVELS OF MUSIC APPRECIATION AS A CHALLENGE FOR MUSIC CURRICULUM

nije evidentirano

listening to music, music appreciation, music teaching and learning process, music education curriculum, perception and reception of music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-101.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Desetog međunarodnog simpozija „Muzika u društvu“

Bosnić, A. ; Hukić, N.

Sarajevo: Muzikološko društvo BiH

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti