Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi (CROSBI ID 268402)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka
hrvatski
Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi
Rad prikazuje pristup i ulogu odgojitelja u medijskom odgoju djece. Slijedom toga, medijsko opismenjavanje djece promatramo s obzirom na sposobnost odgojitelja da se kompetentno i primjereno služe medijima, da su pritom kritični, medijski pismeni i svjesni (djelomične) odgovornosti kako pri stvaranju medijskih uradaka, tako i kao korisnici i kreatori medijskih sadržaja. Medijskim su sadržajima istodobno izložena i djeca koju odgojitelji obrazuju i odgajaju te im kroz odgojne metode i profesionalne pristupe sadržajno implementiraju teme i preporuke o korištenju medija. Medijski odgoj djece ovisi o obitelji, skrbnicima, utjecaju vršnjaka te se faktično navike o korištenju usvajaju i oblikuju i kroz programe i komunikacijske aktivnosti u dječjim vrtićima i predškolskim ustanovama. Stoga, rezultatima istraživanja provedenog metodom ankete među odgojiteljima iz dviju županija, utvrđujemo kako mediji pomažu u radu s djecom - koja ih poimaju kao alat za učenje, istodobno razvijajući digitalne kompetencije, i uče na zanimljiv način.
medijski odgoj, medijska pismenost, odgojitelji, dječji vrtići, odgovornost
nije evidentirano
engleski
Behaviour and Importance of Media Education in Kindergartens: Rules and Media Challenges
nije evidentirano
media education, media literacy, kindergartne educators, kindergartners, responsibility
nije evidentirano