Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja (CROSBI ID 64606)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Martina
hrvatski
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja
Pedagogija kao znanost stalno je težila unaprijediti pedagoške procese povećavajući kvalitetu koristeći nove tehnologije i sadržaje u funkciji ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva. Sve brži i složeniji društveni i znanstveno – tehnološki razvoj, uvjetovao je sve složenije zahtjeve života, rada svakog pojedinca i društva u cjelini. U tom procesu globalizacije, mediji su sve više postajali glavni izvor informiranja i formiranja pojedinca kao ljudske osobe i to najčešće putem manipulacije koja se odvijala preko medijskih sadržaja koji se nude. Naučiti „čitati“ medije je jedan od najvažnijih ciljeva medijske pedagogije jer mediji ne prezentiraju stvarnost, već ju reprezentiraju. U takvom medijskom okruženju gdje se tradicionalni mediji isprepleću s novim tehnologijama s pravom se može reći da masovni medij postaju sastavni dio naših života. U članku se definirao pojam medijske pismenosti i načela na kojima se suvremeni koncept medijske pismenosti zasniva. Raspravljalo se o mogućim definicijama pojma medij i mediji masovne komunikacije. Na kraju se raspravljalo o različitim međunarodnim strategijama za rješenje složenog odnosa učenik – mediji u kontekstu suvremene medijske proizvodnje, spominju pokušaji i neka pozitivna rješenja u Hrvatskoj, te su se preporučile nove strategije razvitka koncepta medijske pismenosti u Hrvatskoj.
medijska pismenost, medijski sadržaji, medijska strategija.
nije evidentirano
engleski
The extent to which content programming acquired through the media and media strategies influence the formation of knowledge
nije evidentirano
media, media literacy, media content, media strategy.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53-61.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe.
Split: Redak
2016.
978-953-336-330-1