Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača (CROSBI ID 679681)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vučko, Katarina ; Guzovski, Marina
hrvatski
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača
Potrošači u današnje vrijeme sve više traže pomoć od različitih organizacija kako bi iskoristili sva prava koja kao potrošači imaju. Organizacije za zaštitu potrošača pomažu ublažiti nastalu situaciju između prodavača i potrošača te se pobrinuti za prava potrošača kroz izravnu pomoć ili kroz savjete kako problem riješiti. Pomoć potrošačima ogleda se i u različitim edukacijama te pravovremenom informiranju o pravima i obvezama potrošača, a koje potrošač može dobiti prije same kupnje proizvoda, a ne samo u trenutku nastanka problema. Zaštita potrošača je danas sve više zastupljena, bez obzira radi li se o tradicionalnoj kupnji ili kupnji preko interneta. Potrošač nakon kupnje i konzumacije proizvoda stvara stav o kupljenom proizvodu i svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo izražava na različite načine: recenzije, žalbe, pohvale i drugo. Svoje nezadovoljstvo potrošači izražavaju kroz niz mjera, zakona i uredbi kojima je uređena zaštita potrošača, a na koje se mogu pozvati kako bi ostvarili svoja prava u i nezadovoljstvo kupnjom pretvorili u zadovoljstvo.
zaštita potrošača, zadovoljstvo, prava potrošača
nije evidentirano
engleski
The role of consumer protection in achieving consumer satisfaction
nije evidentirano
consumer protection, satisfaction, consumer rights
nije evidentirano
Podaci o prilogu
329-341.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jaganjac, Jamila
Vitez:
1986-5945
Podaci o skupu
4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019)
predavanje
09.05.2019-09.05.2019
Vitez, Bosna i Hercegovina