Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja (CROSBI ID 268037)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vukelić, Nena Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 29-50

Podaci o odgovornosti

Vukelić, Nena

hrvatski

Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja

Odgojno-obrazovni problem školskog apsentizma, izostajanja s nastave, jedan je od učestalijih izazova s kojima se škole susreću. Često se radi o problemu koji ima višestruke uzroke i čimbenike koji odgađanju njegovo rješavanje, što iziskuje interdisciplinarni pristup. To je poticaj da se u ovom radu prikaže i analizira problem školskih izostanaka, u okvirima tri teorije odgoja: duhovnoznanstvene, kritičko-racionalističke i emancipatorske kritičke znanosti o odgoju. Navedena će analiza poslužiti kao mogući okvir primjenjiv za analizu drugih odgojno-obrazovnih problema, te kao primjer kako odgojno-obrazovni stručnjaci mogu posegnuti za temeljima teorije odgoja u pokušaju rješavanja istovjetnih i/ili srodnih izazova u praksi.

apsentizam, škola, teorije odgoja, duhovnoznanstvena teorija, kritičko-racionalistička teorija, emancipatorska kritička teorija

nije evidentirano

engleski

Analysis of a School Absenteeism Problem from the Perspective of the Theory of Education

nije evidentirano

school absenteeism, school, theories of education – educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism and the theory of emancipatory education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

160 (1-2)

2019.

29-50

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice