Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja (CROSBI ID 268037)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Vukelić, Nena
hrvatski
Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja
Odgojno-obrazovni problem školskog apsentizma, izostajanja s nastave, jedan je od učestalijih izazova s kojima se škole susreću. Često se radi o problemu koji ima višestruke uzroke i čimbenike koji odgađanju njegovo rješavanje, što iziskuje interdisciplinarni pristup. To je poticaj da se u ovom radu prikaže i analizira problem školskih izostanaka, u okvirima tri teorije odgoja: duhovnoznanstvene, kritičko-racionalističke i emancipatorske kritičke znanosti o odgoju. Navedena će analiza poslužiti kao mogući okvir primjenjiv za analizu drugih odgojno-obrazovnih problema, te kao primjer kako odgojno-obrazovni stručnjaci mogu posegnuti za temeljima teorije odgoja u pokušaju rješavanja istovjetnih i/ili srodnih izazova u praksi.
apsentizam, škola, teorije odgoja, duhovnoznanstvena teorija, kritičko-racionalistička teorija, emancipatorska kritička teorija
nije evidentirano
engleski
Analysis of a School Absenteeism Problem from the Perspective of the Theory of Education
nije evidentirano
school absenteeism, school, theories of education – educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism and the theory of emancipatory education
nije evidentirano