Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1015113

Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja


Vukelić, Nena
Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 29-50 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1015113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja
(Analysis of a School Absenteeism Problem from the Perspective of the Theory of Education)

Autori
Vukelić, Nena

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 160 (2019), 1-2; 29-50

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
apsentizam, škola, teorije odgoja, duhovnoznanstvena teorija, kritičko-racionalistička teorija, emancipatorska kritička teorija
(school absenteeism, school, theories of education – educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism and the theory of emancipatory education)

Sažetak
Odgojno-obrazovni problem školskog apsentizma, izostajanja s nastave, jedan je od učestalijih izazova s kojima se škole susreću. Često se radi o problemu koji ima višestruke uzroke i čimbenike koji odgađanju njegovo rješavanje, što iziskuje interdisciplinarni pristup. To je poticaj da se u ovom radu prikaže i analizira problem školskih izostanaka, u okvirima tri teorije odgoja: duhovnoznanstvene, kritičko-racionalističke i emancipatorske kritičke znanosti o odgoju. Navedena će analiza poslužiti kao mogući okvir primjenjiv za analizu drugih odgojno-obrazovnih problema, te kao primjer kako odgojno-obrazovni stručnjaci mogu posegnuti za temeljima teorije odgoja u pokušaju rješavanja istovjetnih i/ili srodnih izazova u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nena Vukelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vukelić, Nena
Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 29-50 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vukelić, N. (2019) Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak (Zagreb), 160 (1-2), 29-50.
@article{article, author = {Vukeli\'{c}, N.}, year = {2019}, pages = {29-50}, keywords = {apsentizam, \v{s}kola, teorije odgoja, duhovnoznanstvena teorija, kriti\v{c}ko-racionalisti\v{c}ka teorija, emancipatorska kriti\v{c}ka teorija}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {160}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Problem \v{s}kolskog apsentizma sagledan kroz va\v{z}nije teorije odgoja}, keyword = {apsentizam, \v{s}kola, teorije odgoja, duhovnoznanstvena teorija, kriti\v{c}ko-racionalisti\v{c}ka teorija, emancipatorska kriti\v{c}ka teorija} }
@article{article, author = {Vukeli\'{c}, N.}, year = {2019}, pages = {29-50}, keywords = {school absenteeism, school, theories of education – educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism and the theory of emancipatory education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {160}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Analysis of a School Absenteeism Problem from the Perspective of the Theory of Education}, keyword = {school absenteeism, school, theories of education – educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism and the theory of emancipatory education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font