Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jesu li budući nastavnici spremni za integraciju obrazovanja za održivi razvoj u nastavu? (CROSBI ID 679666)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vukelić, Nena ; Rončević, Nena ; Vinković, Anamarija Jesu li budući nastavnici spremni za integraciju obrazovanja za održivi razvoj u nastavu? // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova sa 2. međunarodne znanstveno- stručne konferencije. 2018. str. 326-338

Podaci o odgovornosti

Vukelić, Nena ; Rončević, Nena ; Vinković, Anamarija

hrvatski

Jesu li budući nastavnici spremni za integraciju obrazovanja za održivi razvoj u nastavu?

Koncept obrazovanja za održivi razvoj (OOR) odnosi se na procese za integriranje načela, vrijednosti i prakse održivog razvoja u sve vidove odgoja i obrazovanja u cilju rješavanja socijalnih, gospodarskih, kulturnih i ekoloških problema u 21. stoljeću (UNESCO, 2015). Jedan od glavnih prioriteta OOR-a svakako jest obrazovanje budućih nastavnika, a upravo se oni najčešće navode kao najvažniji akteri promjena i promicanja održivog razvoja (UNESCO, 2017). U Hrvatskoj se sve više radi na integraciji sadržaja održivog razvoja na studijima usmjerenima naobrazbi budućih nastavnika, no sistematskih podataka o integraciji još uvijek nema, kao ni spoznaja o spremnosti budućih nastavnika na implementaciju održivog razvoja u budućem radu. Sukladno tome, cilj je istraživanja bio ispitati stavove studenata Nastavničkog modula na Filozofskom fakultetu u Rijeci o održivom razvoju, te o promicanju i implementaciji održivog razvoja u budućem radu. Podaci su prikupljeni na 152 ispitanika tijekom svibnja i listopada 2017. godine. Ispitanici većinom pokazuju pozitivne stavove prema održivom razvoju te procjenjuju visokom važnost obrazovanja za održivi razvoj. Njihove procjene spremnosti za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj su nešto niže, no u pozitivnoj povezanosti sa stavovima o održivosti i procjenama važnosti OOR-a. Također, pronađeno je da, što je veće poznavanje glavnih ekoloških tema kod ispitanika, to su više i njihove procjene spremnosti da predaju održivi razvoj. Drugim riječima, studenti – budući nastavnici koji vrednuju (obrazovanje za) održivi razvoj i imaju znanje iz te specifične domene, spremniji su implementirati aspekte održivog razvoja u svojem budućem radu.

obrazovanje za održivi razvoj, spremnost (budućih) nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj, stavovi prema održivom razvoju

nije evidentirano

engleski

Are Future Teachers Ready for Education for Sustainable Development?

nije evidentirano

education for sustainable development, self-efficacy and readiness of (future) teachers to implement education for sustainable development, attitudes towards sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

326-338.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova sa 2. međunarodne znanstveno- stručne konferencije

Podaci o skupu

2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju"

predavanje

05.10.2018-06.10.2018

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija