Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development (CROSBI ID 267997)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516

Podaci o odgovornosti

Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja

engleski

Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development

Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.

customer relationship development ; satisfaction with sales manager ; listening ; open communication ; feedback

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2017.

501-516

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost