Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development (CROSBI ID 267997)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja
engleski
Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development
Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.
customer relationship development ; satisfaction with sales manager ; listening ; open communication ; feedback
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26 (2)
2017.
501-516
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija