Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 428164)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bahat Ana-Marija Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva / Lukša Žaklin (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bahat Ana-Marija

Lukša Žaklin

hrvatski

Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva

Aktivno učenje i korištenje strategija, metoda i postupaka koji ga potiču temelj su suvremene nastave. Prema prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Priroda i društvo (2016), znanja, vještine i stavovi stečeni u ovome predmetu trebali bi učeniku omogućiti razumijevanje i snalaženje u svijetu oko sebe. To se može postići aktivnim učenjem i poučavanjem, u učionici, ili izvan nje. U našem školskom sustavu, unatoč brojnim činjenicama koje upućuju na prednosti aktivnoga učenja i poučavanja, još uvijek prevladava tradicionalna nastava. Ciljevi ovog rada i istraživanja bili su utvrditi u kojoj mjeri učitelji razredne nastave primjenjuju strategije aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva te slažu li se percepcija studenata i tvrdnje učitelja o tome koliko učitelji koriste aktivne oblike učenja i poučavanja. U istraživanju je sudjelovalo 116 učitelja razredne nastave iz dvanaest škola s područja Varaždinske, Krapinsko-zagorske i Koprivničko-križevačke županije i 106 budućih učitelja. Rezultati su pokazali da je najčešće korištena strategija direktno poučavanje, a najrjeđe je korištena strategija aktivnoga učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sudionici se ne razlikuju značajno u učestalosti korištenja različitih vrsta učenja i poučavanja s obzirom na godine radnog staža, osim na subskali aktivnoga učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Studenti procjenjuju učestalost korištenja svih strategija aktivnoga učenja i poučavanja rjeđom nego što to procjenjuju sami učitelji. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu za promjenom odgojno-obrazovnog sustava, koja treba biti usmjerena na veću primjenu aktivnih oblika učenja i poučavanja.

strategije aktivnoga učenja i poučavanja, Priroda i društvo, nastava usmjerena na učenika, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

The application of active learning and teaching strategies in the teaching of Nature and Society

nije evidentirano

active learning and teaching strategies, Nature and Society, student-centered teaching, classroom teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

05.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija