Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga (CROSBI ID 267940)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrvica Mađarac, Sandra ; Jelica Stjepan
hrvatski
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga
Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcma u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača. Ključne riječi: poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima
Poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima
nije evidentirano
engleski
Business Communication - A special review at its role in the sale of goods and services
nije evidentirano
Business communication, sales business, communication channels, customer relations
nije evidentirano