Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 18095)

Autorska knjiga | udžbenik | međunarodna recenzija

Petrić, Vilko Kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019

Podaci o odgovornosti

Petrić, Vilko

hrvatski

Kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Sveučilišni udžbenik Kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju objedinjuje trenutne suvremene spoznaje u kineziološkoj edukaciji i ostalim znanstvenim granama koje proučavaju odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi, kao i praktična iskustva vrijednih odgojno–obrazovnih djelatnika u ustanovama ranog odgoja. Sadrži dvanaest poglavlja koja se mogu svrstati u tri opsežnija dijela i u kojima bi trebala dati odgovore na sva pitanja koja se mogu javiti u neposrednom odgojno–obrazovnom radu stručnjaka tijekom kinezioloških aktivnosti. Prvi dio započinje upoznavanjem čitatelja s kineziološkom metodikom u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odnosno s njezinom definicijom, predmetom istraživanja, ciljevima, zadaćama, strukturom i položajem u znanosti. Zatim se opisuju razvojna obilježja djece rane i predškolske dobi koje je bitno poznavati za uspješnu realizaciju tjelesnog vježbanja. Navedene su trenutne vrste kinezioloških aktivnosti i detaljno razrađene sukladno svrsi, motoričkim znanjima i posebnostima u organizaciji. Drugi dio čine poglavlja koja su bitna u kvaliteti realizacije kinezioloških aktivnosti. Predstavljeni su prostori i oprema bitna za realizaciju tjelesnog vježbanja. Razrađeni su mogući motorički sadržaji za kineziološke aktivnosti i postupci njihovog izvedbenog planiranja i programiranja tijekom pedagoške godine. Zatim je predstavljena sama organizacija tjelesnog vježbanja, odnosno moguće postave i načini rapoređivanja djece po vježbalištu te metode rada koje su potrebne za prikazivanje određenih motoričkih sadržaja, njegovog poučavanja i uvježbavanja u sigurnom okruženju za dijete. Treći se dio dominantno odnosi na poglavlja koja doprinose kvaliteti neposrednog odgojno–obrazovnog rada odgajatelja. Objašnjena su načela koja je potrebno uvažavati tijekom realizacije kinezioloških aktivnosti. Opisani su načini pripremanja odgajatelja i zašto je bitno izgrađivati sebe putem profesionalnog usavršavanja. Konačno, predstavljena je uloga pokreta u integriranom učenju djece rane i predškolske dobi te odnosi kineziološke metodike s ostalim dijelovima integriranog kurikuluma koje dijete proživljava zajedno kao jedinstvenu cjelinu.

Kineziološka metodika, rani i predškolski odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Kinesiological methodology in early childhood education and care

nije evidentirano

Kinesiological methodology, early childhood education and care

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2019.

978-953-7917-19-7

155

objavljeno

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Kineziologija, Obrazovne znanosti