Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova (CROSBI ID 267861)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Vrcelj, Sofija Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova // Jahr - European journal of bioethics, 10/1 (2019), No. 19; 109-128. doi: 10.21860/j.10.1.6

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija

hrvatski

Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova

Majčinstvo i njemu inherentna etika brige određeni su isključivim odnosno dominantnim identitetom žene u nekim radovima J. J. Rousseaua, F. Fröbela i J. S. Milla. Majke su u tih i drugih teoretičara, kao i u javnom diskursu, shvaćene kao najbolje učiteljice (svoje) djece, što je rezultiralo različitim organizacijskim i koncepcijskim pokušajima familijarizacije obrazovanja. Familijarizacija institucija nije postigla očekivane rezultate jer službeni kurikulum, na kojemu se temelji rad odgojno-obrazovnih institucija i koji nastaje kao rezultat (političkih) pregovora onih koji imaju moć, ne uvažava etiku brige i pedagogiju ljubavi.

majčinstvo, etika brige, pedagogija ljubavi, familijarizacija odgojno-obrazovnih institucija

nije evidentirano

engleski

Motherhood – A Basis for Familiarisation of Educational Institutions

nije evidentirano

motherhood, ethics of care ; pedagogy of love, familiarisation of the educational institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10/1 (No. 19)

2019.

109-128

objavljeno

1847-6376

1848-7874

10.21860/j.10.1.6

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost