Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova (CROSBI ID 267861)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
hrvatski
Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova
Majčinstvo i njemu inherentna etika brige određeni su isključivim odnosno dominantnim identitetom žene u nekim radovima J. J. Rousseaua, F. Fröbela i J. S. Milla. Majke su u tih i drugih teoretičara, kao i u javnom diskursu, shvaćene kao najbolje učiteljice (svoje) djece, što je rezultiralo različitim organizacijskim i koncepcijskim pokušajima familijarizacije obrazovanja. Familijarizacija institucija nije postigla očekivane rezultate jer službeni kurikulum, na kojemu se temelji rad odgojno-obrazovnih institucija i koji nastaje kao rezultat (političkih) pregovora onih koji imaju moć, ne uvažava etiku brige i pedagogiju ljubavi.
majčinstvo, etika brige, pedagogija ljubavi, familijarizacija odgojno-obrazovnih institucija
nije evidentirano
engleski
Motherhood – A Basis for Familiarisation of Educational Institutions
nije evidentirano
motherhood, ethics of care ; pedagogy of love, familiarisation of the educational institutions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10/1 (No. 19)
2019.
109-128
objavljeno
1847-6376
1848-7874
10.21860/j.10.1.6